معرفی استاندار کرمان، احتمالا فردا

به گزارش ایسنا محمدمهدی زاهدی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب استاندار کرمان گفت: متاسفانه دولت و وزارت کشور، به بهانه اینکه حدود 15 استاندار به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید تغییر پیدا خواهند کرد، لذا تصمیم گرفته شده که همه استانداران را با هم معرفی کند.

وی از قول مساعد دولت مبنی بر انتخاب سریعتر استاندار کرمان خبر داد، اظهار کرد: طی مذاکراتی که با وزیر کشور داشتم، وزیر کشور اذعان کردند که یک لیست 30 نفر برای هر استانی انتخاب و نهایتا دو نفر منتخب به ریاست جمهوری تقدیم کرده‌ و پس از آنکه ریاست جمهوری اعلام نظر کنند، ما استانداران را معرفی خواهیم کرد اما متاسفانه از این صحبت وزیر کشور حدود دو هفته گذشته است، اما هنوز اتفاقی خاصی رخ نداده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدورای از اینکه فردا (چهارشنبه 25 مهرماه) خبرهای خوشی در خصوص وضعیت استانداری کرمان داشته باشیم، تصریح کرد: امیدوارم که هر فردی استاندار کرمان می‌شود در راستای توسعه استان کرمان گام بردارد.

زاهدی با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی فجر کرمان با بیان اینکه دو سال مطالعات اولیه این پروژه توسط شرکت‌های اروپایی و آمریکایی انجام شد عنوان کرد: بخشی از مشکلات پتروشیمی فجر مربوط به داخل استان بود که خوشبختانه حل شد و بحث دیگر فاینانس این پروژه بود.

وی افزود: در همه مطالعات پتروشیمی فجر براساس ارز 3 هزار و 600 تومان محاسبه شده بود که سودآوری زیادی نیز داشت اما پس از نوسانات بازار ارز، مقرر شد که ارز آزاد برای این پروژه تهیه و در نتیجه همه مطالعات به هم خورد.

این نماینده مردم کرمان در خانه ملت اضافه کرد: اکنون با صندوق توسعه ملی، بانک پاسارگاد و دولت مذاکراتی در راستای خرید تجهیزات صورت گرفت و مقرر شد فاینانس به صورت دلار به ازای دلار فاینانس داده شود، ضمن آنکه بانک پاسارگاد نیز به عنوان بانک عامل انتخاب شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که خوراک پتروشیمی فجر توسط وزارت نفت تامین شده است، تصریح کرد: همه مجوزات لازم برای تامین خوراک پتروشیمی فجر کرمان صادر شده است و گفتنی است که حدود دو ماه قبل همه مراحل تامین خوراک این پتروشیمی نیز به اتمام رسید.

تعیین تکلیف استاندار کرمان در هفته آینده

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20513
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.