موافقت بر استعفای ماه بانو معصوم زاده در شورای شهر

محمد فرشاد بیان کرد: بعد از جلسه هفته قبل از وی خواهش کردیم بمانند و بتوانیم در شورا از تجربیاتشان بهره مند شویم و اعضای شورا صلاح دیدند رای گیری مجدد یک هفته بعد صورت بگیرد شاید بتوانیم در این فرصت خانم معصوم زاده را از استعفا منصرف کنیم.

وی گفت: اما ایشان مصر بر استعفا هستند و شب گذشته با من تماس تلفنی داشته و اعلام کرد علی رغم اینکه می خواهم در جلسه حضور داشته باشم اما سفارت ایتالیا برای ساعت هشت و نیم امروز صبح برایم وقت تعیین کرده و با عذرخواهی اغز همه کتبا نامه ای به شورا نوشته اند.

رییس شورای شهر تصریح کرد: در یک سال و چند ماهی که از فعالیت شورای پنجم می گذرد همه اعضا در جریان روند کارها هستند و امیدواریم بتوانیم با فعالیت های شورا قدمی در راه بهبود اوضاع شهر در چارچوب امکانات برداریم.

وی اظهار کرد: باید رای ما در شورا در راستای طرح ها و پیشنهادات و تسهیل کننده امور اجرایی و مدیریت شهر توسط شهرداری باشد.

فرشاد تاکید کرد: مصوبات شورا همیشه موافق و مخالف دارد که یکسری مصوبات در راستای خواسته ها و پیشنهادت مردم است که روی آن فکر می شود و طرحی داده و با تصویب آن، به شهرداری ابلاغ می شود.

وی عنوان کرد: یکسری مصوبات در راستای احترام به خواسته های مردم و اعضای شورای شهر است که اکنون یکی از اعضای شورا استعفا داده و همه خواهش کردیم منصرف شوند اما دلایلی آوردند و فکر می کنم وظیفه اعضاست که به خواسته خانم معصوم زاده احترام گذاشته و این خواسته را اجابت کنیم زیرا اصرار خودشان است.

رییس شورای شهر افزود: 26 فروردین امسال ماه نامه استعفای خانم معصوم زاده به ما داده شده که تا هفته گذشته دست نگه داشتیم.

وی ضمن بیان اینکه روال کار شورای شهر اینگونه است که مصوبات کمیسیون ها به صحن شورا می آید که بعضا نیاز به مصوبه و یا نیاز به نامه دارد که نامه به شهرداری ارجاع داده می شود و اگر نیاز باشد پاسخ داده می شود ادامه داد: پیشنهاداتی که احتیاج به مصوبه دارد بعد از رای گیری با کسب رای اکثریت به کمیته انطباق می رود و بعد از 10 روز پاسخ کمیته انطباق، اجرایی می شود و شهرداری باید آن را اجرا کند.

به گفته او: هشت کمیسیون در شورا داریم و بیش از 500 جلسه با مصوبات متعدد در شورای پنجم داشته ایم و کمیسیون بهداشت که فعالیت خود را با مدتی تاخیر آغاز کرد زیرا در آغاز فعالیت شورا در چارچوب کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت بود و بعد جدا شد و از آن زمان 22 مصوبه داشته است که پیگیری و نامه ها ارسال شده است.

فرشاد اضافه کرد: اگر نامه و پیشنهادی زمینه اجرایی نداشته باشد، شهرداری پاسخ می دهد که به این دلایل انجام شدنی نیست.

وی تصریح کرد: خانم معصوم زاده به بنده اعلام کرده با توجه به اینکه شورا استقرار پیدا کرده و و روال طبیعی کار در حال انجام است و با توجه به تخصص و ظرفیتشان می تواند خارج از شورا بیشتر برای جامعه مفید باشد و شورا به خواسته وی احترام گذاشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.