وقتی سراغ فرقه زنبیلیه رفتیم، شروع به هیاهو کردند

هادی صادقی با بیان این که دادگاه وظیفه اجرای قانون را دارد گفت که چرا وقتی که به سراغ دیگران می رویم صدایشان در‌نمی‌آيد ولی وقتی سراغ خودشان رفتیم صدایشان در آمده و شروع به دروغ، هیاهو و توهین کردند.

وی با انتقاد از رسانه‌ها در خصوص شفاف سازی نکردن تخلفات و اقدامات این گروه برای مردم، اضافه کرد که این افراد اکنون هم در حال تخلف هستند. اهانت به قاضی و دستگاه قضایی جایز نیست.

به گفته صادقی اقدامات اخیر این افراد در مسیری است که بی بی سی و آمریکا دوست دارند.

وی گفت که این افراد از ما می‌خواهند بین آن‌ها  و دیگر افراد جامعه فرق بگذاریم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است توهین به دستگاه قضا در هیچ کشوری جایز نیست و اگر  اقتدار دستگاه قضا شکسته شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی تصریح کرد: «این گونه اقدامات را ضد انقلابیون انجام می‌دهد و حالا که نوبت به خودشان رسیده این همه هیاهو و دروغ می‌گویند.»

صادقی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه گفت که رسانه‌ها باید تکلیف خود در این گونه مواقع مشخص کنند و به دهن کسانی بزنند که به دستگاه‌ قضا توهین می‌کنند.

وی  تاکید کرد که شاید در مواردی قاضی هم اشتباه کند اما باز توهین جایز نیست و برای اشتباه قاضی هم سیستمی در نظر گرفته شده که افراد می‌توانند از آن طریق شکایت خود را پیگیری کنند.

صادقی امام علی (ع) را نمونه بارز عدالت بیان کرد و افزود: «حضرت علی (ع) در برابر قاضی که خودش آن را منصوب کرده کوتاه آمد و حکمش را قبول کرد  و اگر کسی خواهان عدالت است باید اول خودش تن به عدالت بدهد.»

حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله جزءخراسانی روز  چهارشنبه 24 آبان با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)  اقدام به بست نشینی کردند.

این در حالی بود که صبح همان روز سومین جلسه رسیدگی به پرونده حمید بقایی، معاون رییس دولت دهم بدون حضور وی برگزار شد. همچنین دومین جلسه رسیدگی به پرونده بقایی ۳۰ مهرماه برگزار شد که با حواشی همراه بود.

در چند روز بست‌نشینی این سه نفر، محمود احمدی‌نژاد چندین بار در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حضور یافت و در سخنانی از بست‌نشینان حمایت کرد.

در این سخنرانی‌ها احمدی نژاد اتهاماتی را به قوه قضاییه وارد کرده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15197
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.