پاسخ استاندار کرمان به انتقاد از اظهارات او درباره برخی مدیران استانی

استاندار کرمان با اشاره به انتقاد برخی مبنی بر اینکه استاندار درباره برخی مدیران استانی بد می گوید، گفت: بنده از این مدیران(که دلسوز نیستند) بد می گویم نه درباره همه مدیران زیرا معتقدم مدیری دلسوز است که از همه ظرفیت های قانونی و همچنین ظرفیت های قانونی که متقاضی از آن اطلاع ندارد، استفاده و کمک کند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، دکتر”محمدجواد فدایی” امروز 24 مردادماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با محوریت مشکلات زغالسنگ اظهار کرد: برای اینکه 3 هزار و 200 نفر کارگر مشمول بازنشستگی زغالسنگ در استان بازنشسته شوند، باید چهار درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به تامین اجتماعی پرداخت شود که 128 میلیارد تومان بار مالی دارد و زغالسنگ این منابع را ندارد.
وی افزود: مقرر شد دو راه با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اتاق بازرگانی در زمینه استفاده از حقوق دولتی معادن استان و تقسیط بدهی به صورت 10 ساله و پرداخت قسطی به تامین اجتماعی دنبال شود.
فدایی تصریح کرد: همچنین مقرر شد بعد از این چهار درصد حق بیمه با پیگیری اتاق بازرگانی و دریافت مصوبه شورای گفت و گوی ملی و سایر مراجع، به صورت مستمر و ماهیانه دریافت شود.
استاندار کرمان درباره مطالبات شرکت زغالسنگ استان کرمان از ذوب آهن اصفهان بیان کرد: مطالبات از ذوب آهن اصفهان مصوبه هیئت دولت را دارد و پیش بینی منابع نیز صورت گرفته اما بخشی از مصوبات اجرا و پرداخت بدهی صورت نگرفته که قرار شد توسط نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت  این مسئله پیگیری شود.
وی درباره قانون معافیت مالیات مستقیم افزود: به دلیل اینکه بهره بردار و صاحب معدن متفاوت هستند، مشمول قانون مالیاتی نمی شوند و قرار شد اتاق بازرگانی در این زمینه پیگیری و مصوبه شورای گفت و گوی ملی و سایر مراجع را اخذ کند.
فدایی در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد شورای گفت و گوی استان کرمان این است بدهی کارفرمایان زغالسنگ به تامین اجتماعی 60 ماهه بدون جریمه تقسیط شود.
استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات در استفاده از ابزارهای قانونی بیان کرد: مدیری دلسوز است که از همه ظرفیت های قانونی و همچنین ظرفیت های قانونی که متقاضی از آن اطلاع ندارد، استفاده و کمک کند.
عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به انتقاد برخی مبنی بر اینکه استاندار درباره برخی مدیران استانی بد می گوید، گفت: بنده از این مدیران(که دلسوز نیستند) بد می گویم نه درباره همه مدیران.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32003
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.