چهره های شاخص روز اول ثبت نام انتخابات شوراها در کرمان چه کسانی بودند؟

51 نفر در روز اول ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری کرمان نام نویسی کردند.

به گفته محمد علی توحیدی، فرماندار کرمان 39 نفر از این تعداد ، داوطلب شرکت در انتخابات شورای شهر کرمان و 12 نفر برای شوراهای سایر شهرهای شهرستان کرمان ثبت نام کردند.

حجت الاسلام محمد ربانی و کمال جوانمرد، دو عضو فعلی شورای شهر کرمان جزو نفرات ابتدایی بودند که برای ثبت نام پا به فرمانداری کرمان گذاشتند.

محمد عارفى وكيل دادگسترى و مشاور استاندار دولت سابق هم از ثبت نام كنندگان روز اول در انتخابات شوراى شهر كرمان بود.

حوالی ساعت 10 صبح صديقه زاهدى و سعيد گيلانى، دو عضو اصولگراى فعلى شوراى شهر کرمان براى ثبت نام به فرماندارى آمدند.

مداحى، پزشك سابق تيم فوتبال مس كرمان هم صبح امروز به جمع ثبت كنندگان انتخابات در روز اول پيوست. او به «كرمان نو» گفت كه با فشار همكاران در نظام پزشكى وارد عرصه انتخابات شده است.

ساعت از 11 گذشته بود که حجت الاسلام حسينى، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار كرمان هم براى نام نويسى به فرماندارى آمد. او  از احتمال حضورش در ليست اصولگرايان سنتى خبر داد. وى همچنين اضافه كرد که ليست نزديك به دولت هم مى تواند پتانسيل بالايى داشته باشد.

چند دقیقه پس از این دو عضو دیگر شورای شهر کرمان وارد فرمانداری شدند. علی اکبر مشرفی، رییس شورا به همرا یاسین پنجعلی زاده در حالی به محل ثبت نام آمدند که پنجعلی زاده دليل حضورش را همراهى مشرفى اعلام كرد و گفت براى ثبت نام خودم هنوز به جمع بندى نرسيده ام.

از جمله حواشی روز اول ثبت نام در کرمان را می توان به روبرو شدن علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان با ربانی و جوانمرد، دو عضو شورا که با استاندار اختلاف نظر دارند، اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10650
1 نظر
  1. محمد می گوید

    به امید خدا نه جوانمرد و نه ربانی رای نمی اورند
    به نظر من شواری شهر کرمان نیاز مند تغییر اساسی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.