آخرین شورای اداری کرمان با حضور رزم‌حسینی| تعریف و تمجید تا گلایه از نقدپذیر نبودن

علیرضا رزم‌حسینی که سه شنبه گذشته به دلیل مشکلات خانوادگی از سمت خود کناره‌گیری کرد و روز پنج شنبه این استعفا مورد قبول وزیر کشور قرار گرفت، در شورای اداری کرمان گفت که اگر کوتاهی و نقصی در استان کرمان بوده، از همه مردم استان کرمان پوزش می خواهم و امیدوارم مرا ببخشند.

آنطور که ایسنا نوشته وی ادامه داد که انصافا در این مدت شاهد همراهی شخص رییس جمهور، وزار، مردم، مسئولین، مدیران اجرایی، نمایندگان استان در خانه ملت، ائمه جمعه، بخش خصوصی و … بودم.

رزم‌حسینی با گفتن اینکه «هیچ تصمیمی برای کناره گیری از این سمت را نداشتم و تغییراتی که در روزهای اخیر انجام داده بودم نیز در راستای قدم برداشتن جدید در راه -توسعه استان بود» دلیل استعفایش را صرفا مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به انتخاب محمدجواد فدایی به عنوان سرپرست استانداری کرمان از سوی وزیر کشور گفت که پست و سمت داشتن یک طعمه ای است که خیلی ها در حال مسابقه دادن برای رسیدن به آن هستند اما دکتر فدایی یک انسانی نجیب و پاکدست است و از همه مسوولین استان نیز می خواهیم همراهی همیشگی خود را باید با دکتر فدایی داشته باشند.

کنایه حمزه

احمد حمزه، نماینده اصلاح طلب مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در این جلسه به طور غیرمستقیم به استاندار پیشین کرمان کنایه زد.

او گفت که امیدوارم استاندار آینده کرمان اجازه نقد را به منتقدین و رسانه‌ها بدهد و مشورت پذیر باشد.

وی ادامه داد که  خود محوری به دیکتاتوری تبدیل خواهد شد ضمن آنکه تاکید داریم به گونه ای استاندار جدید کرمان برنامه ریزی داشته باشد که مطالبه گری را در استان کرمان افزایش دهیم و مسوولین نیز باید از  صحه صدر بیشتری برخوردار باشند و نباید دهن رسانه های و افراد مطالبه گری را با تهدید ببندیم.

حمزه البته فراموش نکرد که از اقدامات رزم‌حسینی تشکر کند. او در این خصوص گفت که راهی که مهندس رزم حسینی در استان کرمان ایجاد کرده، تنها راه نجات بخش استان و کشور است و باید این عزم و اراده برای ادامه راه این مسیر وجود داشته باشد.

دفاع تمام قد کمالی پور

یحیی کمالی پور، نماینده مستقل مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس اما به طور کامل از رزم‌حسینی حمایت کرد. او گفت که «رزم‌حسینی» واژه خواستن و شدن را در استانی که ما شاهد تنگناهای زیادی در آن بودیم، صرف کرد.  «علیرضا رزم‌حسینی» مردی از جنس صبر و پایمردی است.

نارضایتی از رفتن رزم

محمد مهدی زاهدی، نماینده اصولگرای مردم کرمان اما به تندی از منتقدان رزم حسینی که باعث کنار رفتن او شدند، انتقاد کرد.

او گفت که در ابتدای فعالیت مهندس رزم حسینی در استانداری کرمان از برخی از سیاسیون استان می شنیدیم که به این انتخاب اعتراض می کردند و حدس می زدند ایشان زمین می خورد و نمی تواند استان کرمان را هدایت کند.

وی اضافه کرد: «ایشان سیاسی گذاری را کنار و چشم انداز خوب اقتصادی را برای استان کرمان ترسیم کرد که امیدواریم این ایده و الگو در استان کرمان همچنان با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.»

معرفی چهار گزینه برای استانداری

احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس هم از معرفی چهار گزینه مجمع نمایندگان برای استانداری کرمان به وزارت کشور خبر داد.

به گفته او  دو نفر از این لیست آقایان «شهباز حسن پور» و «محمدجواد فدایی» هستند.

فدایی: دانشگاه را بیشتر دوست دارم

در این جلسه همچنین محمد جواد فدایی، سرپرست استانداری کرمان گفت که بنده در سرپرستی استانداری کرمان جریان کارهای جاری را با جدیت دنبال می‌کنم و امیدوارم بتوانم به خوبی این مسئولیت را به استاندار جدید تحویل دهم.

وی با بیان این مطلب که دوست دارم در دانشگاه ادامه مسوولیت دهم، تصریح کرد: «به هیچ عنوان حاضر نیستم سمتی که فردی بهتر از بنده می‌تواند انجام دهد، را اشغال کنم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18096
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.