احساس امنیت مهترین هدف ناجا

سرهنگ نصرالله عباسی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کلانتری 13 رفسنجان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفته نیروهای انتظامی سخت‌کوشان عرصه مجاهدت و مردانگی هستند و نهایت رضا و رغبت نیروهای انتظامی برای ارائه خدمت به مردم در سرزمین مدافعان حرم است.
وی گفت که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که در راستای حفظ نظم در جامعه در مقابل اخلا‌گران، تبهکاران و … جانفشانی می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای معرفی دستاوردهای این نیرو است.
رئیس پلیس رفسنجان احساس امنیت در سطح جامعه را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی برشمرد و افزود که با اقتدار، هوشمندی، مشارکت مردمی و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی امنیت پایدار به وجود می‌آید.
عباسی در ادامه خاطرنشان کرد که سال گذشته در زمینه وقوع جرایم با کاهش روبه‌رو بودیم و امسال نیز در بهبود عبور و مرور و کاهش تلفات ناشی از تصادف، پاک‌سازی مظاهر فساد، ناهنجاری‌های اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش کشفیات موفق عمل کردیم. همچنین در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر، مشروبات الکلی و ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین بیش از پیش تلاش می‌کنیم.
وی ادامه داد که تقویت و توسعه به‌کارگیری سیستم‌های مراقبتی در اماکن، افزایش دقت، سرعت و صحت عمل در ارائه خدمات و کشف جرم در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه این شهرستان در جذب خیران امنیت رتبه اول کشور را دارد گفت که ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با 2 هزار متر مربع زیربنا، سالن آمفی‌تئاتر با 800 متر مربع زیربنا و کلانتری 11 با 750 متر مربع زیربنا در همین هفته کلنگ زنی می‌شود، مهمان‌سرای مجهز نیروی انتظامی با چهار اتاق‌ خواب مجهز و مجهزترین میدان تیر جنوب‌ شرق کشور در 30 هکتار زمین نیز توسط خیران در رفسنجان در حال احداث هستند.
عباسی ادامه داد که اهدای 12 خودرو توسط خیران از دیگر موقوفات امنیت در این شهرستان بوده که در استان و کشور الگو شده است.
وی اظهار کرد که رفسنجان در سال گذشته در انجام مأموریت‌های 110، رتبه اول استان را کسب کرد و تمام این موفقیت‌ها در سایه مشارکت مردم با نیروی انتظامی به دست آمده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14646
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.