جمع آوری بیش از 40 معتاد پرخطر از نقاط خاص شهر کرمان

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: پلیس با اجرای یک طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی این نقاط از لوث معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داد که به همت کارکنان بیش از 40 معتاد پرخطر از سطح نقاط خاص شهر جمع ‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.
به گزارش ایسنا عبدالعلی روانبخش گفت: وجود معتادان متجاهر در اماکن مخروبه و تبدیل شدن این مکان‌ها به پاتوق استعمال مواد مخدر مسبب ایجاد مزاحمت و نارضایتی برای شهروندان است.
وی افزود: پلیس با اجرای یک طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی این نقاط از لوث معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داد که به همت کارکنان بیش از 40 معتاد پرخطر از سطح نقاط خاص شهر جمع ‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.
روانبخش تصریح کرد: تجمع افراد معتاد در پاتوق‌های استعمال مواد مخدر در سطح محله‌ای که در آن زندگی می ‌کنیم یک تهدید جدی فراروی سلامت فردی و اجتماعی ما به ویژه فرزندان جوان است، چراکه این قشر خیلی زود وجه اجتماعی خود را از دست می‌دهند و گرفتار جرائم مختلفی نیز می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد یک وظیفه مهم فراروی همه اقشار اجتماعی است و در کنار اجرای طرح‌های پلیسی شهروندان نیز نباید اجازه دهند اماکن مخروبه یا رها شده در سطح محله به پاتوق معتادان تبدیل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17811
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.