در صورت تضییع حقوق عمومی، دستگاه قضایی به پروژه های عمران شهری ورود خواهد کرد

یداله موحد امروز 30 بهمن ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی شهر کرمان اظهار کرد: سوال مردم این است که شهرداری و شورا چه برنامه ای برای پروژه ها دارد؟ مغازه داران گلایه مند هستند.
وی افزود: این دغدغه باید پاسخ داده شود که شورا و شهرداری چه مسیری را می خواهند بروند؟
آن طور که ایسنا نوشته موحد تصریح کرد: تاکنون حدود 130 میلیارد تومان از بیت المال زمین و پول گذاشته شده، علاوه بر اینکه مغازه داران از کار و کسب خود باز مانده اند و دو سال از آغاز پروژه ها گذشته است.
وی بیان کرد: ما از سوی دستگاه های نظارتی و قضایی این نگرانی را اعلام می کنیم و می گوییم خدای ناکرده اگر روند به سمت تضییع حقوق عمومی برود، ناچار هستیم ورود کنیم.
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اگر اشکال فنی وجود دارد، باید رفع شود و مسائل مالی باید تامین شود و نباید ذهن مردم درگیر و برای آنها دغدغه ایجاد شود.
وی افزود: در جایی که مصالحه شده و تهاتر شکل بگیرد، که خوب است اما اگر جایی کسی بخواهد منفعت نامشروعی ببرد، دستگاه قضایی ورود کرده و مسائل را حل می کند و کمک می کند تا کار پیش برود و در کنار شهرداری قرار داریم و از تمام ظرفیت های قانونی برای تملک ها استفاده می کنیم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16283
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.