ساختمان اختصاصی برای مجموعه انتظامی نداریم | سلاح‌های غیرمجاز در دست مردم نا امنی ایجاد می‌کند

حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت ما ویژگی‌های بارز و خاصی دارد ما در بین کشور‌های منطقه استقلال امنیت داریم و بدون کشور‌های دیگر امنیت را به دست آوردیم و در ایجاد امنیت مستقل هستیم. رکن اساسی امنیت ما در کشور مشارکت مردم است مردم ما در ایجاد امنیت نقش مهمی دارند با روحیه ایثار و از خودگذشتگی که مردم ما دارند امنیت ما هیچگاه از بین نخواهد رفت.

آنطور که باشگاه خبرنگاران جوان نوشته وی در ادامه گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز در دست مردم نا امنی ایجاد می‌کند با اقدامات صورت گرفته افرادی که سلاح غیرمجاز دارند در فرصت زمانی ۱۵ مهرماه لغایت ۱۵ آبان ماه به مدت یکماه سلاح‌های غیرمجاز خود را تحویل بدهند و از سوی مراجع نظامی و امنیتی و مراجع قضایی هیچگونه پیگرد نخواهند شد و سلاح تحویل گرفته می‌شود.

امام جمعه فهرج از نداشتن ساختمان اختصاصی برای نیروی انتظامی گلایه کرد و گفت: ما ساختمان اختصاصی برای مجموعه انتظامی نداریم و مسوولین شهرستان در زمینه واگذاری زمین پیگیری و اقدام کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: اگر فرماندهی انتظامی استان زمینی را در اختیار ما قرار دهد بلافاصله کار ساخت و ساز ساختمان نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

داوطلبان تحویل سلاح، تحت پیگرد قضایی قرار نگرفتند

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20325
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.