ساخت باند دوم فرودگاه کرمان در مرحله آسفالت‌ریزی| آمادگی نسبی استان در برابر سیل احتمالیِ| تغییر نقشه‌های هواشناسی

مصطفی آیت‌الهی‌موسوی در خصوص پروژه باند دوم فرودگاه کرمان، گفت: باند دوم فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان در مرحله آسفالت‌ریزی است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پیمانکار پروژه ساخت باند دوم فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان از محل منابع داخلی خود مقداری از قیر مورد نیاز آسفالت ریزی این پروژه را تامین و آسفالت انجام داده اما مقداری با کمبود قیر مواجه شده که در حال پیگیری تامین قیر مورد نیاز برای اتمام آسفالت باند دوم فرودگاه کرمان هستیم.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد: به سبب اینکه قیر باند دوم فرودگاه باید توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شود، لذا زمان بهره‌بردای این پروژه به زمان تامین قیر مورد نیاز آن بستگی دارد.

وی در ادامه از آمادگی استان در برابر وقوع سیل احتمالی سخن به میان آورد و با اشاره به به جلسات ستاد بحران و پیگیری‌های لازم، عنوان کرد: شخصا به مناطق مختلف استان سر زده تا از نزدیک در جریان اقدامات ستادهای بحران شهرستان قرار گیرم و امروز نیز همه شهرستان‌ها را رصد کردم. فرمانداران تقریبا همه اقداماتی که در این فاصله زمانی می‌توانستند انجام دهند، را صورت داده لذا استان کرمان در برابر وقوع سیل احتمالی آمادگی نسبی دارد.

موسوی با تاکید برآنکه آمادگی استان در مقابله با سیل نسبت به سال‌های قبل بهتر است، اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته امیدواریم که بارندگی‌های این هفته مشکلی برای استان بوجود نیاورند اما باید اقداماتی در بلندمدت برای مصون‌سازی کامل استان در برابر وقوع سیل احتمالی صورت گیرد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کرمان از برخی تغییرات در نقشه‌های هواشناسی خبر داد و بیان کرد: از روز گذشته تا امروز مقداری نقشه‌های هواشناسی تغییر پیدا کرده و به‌نظر می‌آید که بارندگی‌های حوزه جنوب استان به ویژه شهرستان جیرفت کمتر باشد اما امکان دارد باز این نقشه‌ها تغییر یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26775
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.