سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد

احمد اسکندری‌نسب صبح امروز در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان ضمن تبریک هفته معلم گفت: افتخار می‌کنیم که سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ها و راهبردهای آموزش و پرورش استان را بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و البته که این سند نقشه راه آموزش و پرورش است و اجرایی کردن سند تحول بنیادین را یک تکلیف می‌دانیم.

او افزود: سند 2030 در آموزش و پرورش کشور ما هیچ جایگاهی ندارد و افرادی که قصد خدشه‌دار کردن جایگاه آموزش و پرورش و معلم را دارند بدانند که با آنها برخورد می‌شود.

اسکندری در ادامه بیان کرد: استان کرمان 722 مدرسه زیر 10 نفر دانش‌آموز دارد و این بیانگر آن است که در هیچ کجای استان وجود ندارد که دانش‌آموزی بدون تحصیل باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌دبستانی در استان کرمان اجباری شده و در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان است تصریح کرد: ما قصد داریم استرس خانواده‌ها را با راهبرد مدرسه پویا کم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان ضمن بیان اینکه به وجود تشکل‌های دانش‌آموزی اعتقاد داریم و از وجود بسیج دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی استفاده می‌کنیم اضفه کرد: مشارکت خیران با آموزش و پرورش در استان کرمان خیلی خوب است و در سیل اخیر کمک زیادی توسط خیرین به آموزش و پرورش شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27767
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.