فضای جدید ارتباطی فرصت ساز برای روابط عمومی ها است

روابط عمومی استانداری تصریح کرد: روابط عمومی یک فعالیت و حرفه ارتباطی است لذا در پی تحولات فناورانه دچار تغییر شده و از این فرصت می توان برای ارتباط موثر بهره برد.

عباس تقی زاده اشتراک پیام، گفت و گو و به اشتراک گذاری، تماس آسان با مخاطبان، امکان خبررسانی دائمی و آنلاین و امکان ایجاد روابط عمومی یکپارچه را از مزایای بهره مندی از رسانه های اجتماعی توسط روابط عمومی ها برشمرد.

وی افزود: با اشاره به اینکه روزنامه نگاران، سازمان ها و افراد مهم را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند از روابط عمومی ها خواست از این ظرفیت رسانه های اجتماعی برای ارتباط با روزنامه نگاران و قرار دادن بهانه های خبری در اختیار آنها استفاده کنند و در این فضا غایب و منفعل نباشند.
مشاور استاندار اظهار کرد: با تبدیل شدن مخاطبان دیروز به تولید کنندگان محتوا و دسترسی گسترده آنها به رسانه های متنوع، دنیای امروز دنیای کشاندن مخاطب به سوی محتوا است و ما ناچار هستیم خبر را در اشکال مختلف برای مخاطبان تنظیم کنیم و به اشتراک بگذاریم.
وی ادامه داد: روند تبدیل سیستم رسانه ای آنالوگ به دیجیتال، 2 فضایی شدن رسانه های رادیویی، تلویزیونی و تولیدات سینمایی را فراهم کرده و موجب شکل‌ گیری روابط عمومی مجازی شده است و همچنین علاوه بر این فرهنگ تولید قطعات کوتاه، فضای مجازی را به سمت تولید پادکست، وادکست و روزنامه‌ نگاری سایبر سوق داده است.

به گفته او: پرسشنامه های مجازی و اتصال آنها به سامانه ‌های تحلیلگر، امکان تحقیق روزانه را برای سنجش افکار عمومی فراهم کرده است.

وی بیان کرد: فضای مجازی، ظرفیت گسترده ای را برای ارتباطات حرفه ای ایجاد کرده و قلمروی ارتباطات را در شبکه های درون سازمانی، محلی، ملی، منطقه‌ ای و جهانی فراهم آورده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28253
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.