ارسال ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار مرسوله در ۶ماه نخست امسال

علیرضا اکبری با اشاره به 17 مهر روز جهانی پست گفت که پست ایران از جمله نخستین کشورهای عضو اتحادیهٔ جهانی پست سازمان ملل است که ارتباط خوبی با دیگر کشورهای عضو دارد.

اکبری افزود که مجموعه پست استان توانسته در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران علاوه بر کسب رتبه اول در سه سال متوالی و در سال چهارم هم این رتبه را در 6 ماهه اول سال 96 در بین ادارات کل پست کشور حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی 6 ماه گذشته بالغ بر 6 میلیون و 200 هزار مرسوله پستی وارد استان کرمان شده است، تصریح کرد که ترافیک وارده به ازای هر واحد پستی 13 هزار مرسوله اعلام شده است.

مدیرکل پست کرمان با بیان اینکه ترافیک صادره به ازای هر واحد پستی در استان طی شش ماه گذشته بالغ بر 12 هزار مرسوله بوده است، ادامه داد که در مجموع 12 میلیون مرسوله در استان کرمان طی 6 ماه اول سال جاری جابه‌ ‎ جا شده است.

اکبری با تأکید بر اینکه سرانه ترافیک مرسوله به ازای هر نفر جمعیت در 6 ماه گذشته دو مرسوله بوده است، یادآور شد که سرانه ترافیک کارمند هم طی 6 ماهه اول سال ‎ جاری 15هزار مرسوله بوده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 254 دفتر آی‌سی‌تی روستایی فعال در سطح روستاهای استان کرمان به ارائه خدمات می ‎ پردازند، اظهارکرد که همچنین 146 دفتر پیشخوان دولت و چهار نمایندگی قبول شهری هم در استان کرمان فعال است.

مدیرکل پست استان کرمان تأکید کرد که پست تعدد نقاط تماس بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد و دفاتر خدمات پستی در روستاها نیز فعال شده‌ و خدمات الکترونیکی از جمله کارت ملی هوشمند را ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.