قاچاقچیان موادمخدر در خروج وجوه نقد از کشور ناکام ماندند

دادخدا سالاری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای ضربات موثر به بنیان های مالی سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر؛ ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از انجام کارهای نظارتی و رصد های اطلاعاتی دقیق بر روی باندهای بین المللی مواد مخدر که در خارج از استان و در استان های غرب و مرکز کشور فعالیت داشتند؛ موفق به شناسایی  چندین باند بین المللی مواد مخدر شدند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اعضای این باندها از طریق فضا و کانال های مجازی اقدام به نقل و انتقال وجوه حاصل از مواد مخدر از غرب و مرکز کشور به شرق و خارج از کشور می کردند.

۳۵ میلیارد ریال وجه نقد درحین انتقال کشف و توقیف شد

دادستان کرمان اعلام کرد: با احکام و دستورات قضائی صادره ۳۵ میلیارد ریال وجه نقد در حین انتقال کشف و توقیف شد و قاچاقچیان بین المللی اصلی تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

سالاری ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان که با اقدامات اظلاعاتی دقیق؛ انهدام باندهای اصلی مواد مخدر در پی داشته است؛ گفت: در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت (حفظ الله تعالی) مبنی بر استمرار مبارزه قاطعانه با مواد مخدر وهمچنین ضربات موثر به بنیان های مالی و بدنه و ارکان باندهای اصلی مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است و فضای مجازی نیز برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22873
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.