مراکز مشاوره در استان کرمان ساماندهی شود

فاطمه السادات حسینی عصر روز گذشته در دیدار اعضای سازمان نظام روان شناسی استان با استاندار کرمان گفت: آسیب شناسی در حوزه بانوان انجام شده و بعد از مشاوره در سطح استان تمام موارد در مورد مسائل خانواده در قالب ۱۰ محور شاخص تعریف شد.

وی از ارائه آموزش برای دختران و والدین خبر داد و افزود: منشوری برای آموزش و مشاوره خانواده در استان کرمان تدوین می شود تا یک نقشه راهبردی برای تمام شهرستان ها باشد.

به گزارش مهر، حسینی با تاکید بر لزوم ساماندهی مراکز مشاوره در استان کرمان گفت: بحث تحکیم محتوا را شروع کردیم مجوز های مراکز مشاوره از اولویت ها بود که سازمان نظام روانشناسی و بهزیستی با هم داشتند. در زمینه طرح هم دلی و هم زبانی با آموزش و پرورش، دادگستری برنامه‌ریزی کردیم و این طرح هم زبانی هم برای اولیا و مربیان و دانش آموزان داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های دانشگاهی تصریح کرد: ۲۶۰ میلیون تومان برای طرح کلی آموزش مهارت زندگی برای دانش آموزان دختر پایه دهم در کل استان برنامه ریزی شده است.

حسینی تعداد دانش آموزان پایه دهم در کل استان کرمان را ۱۸ هزار نفر ذکر و تصریح کرد: برای هر نفر هشت جلسه دو ساعته در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در این طرح آموزش های قبل از ازدواج برای دختران دانش آموز پایه دهم با هماهنگی دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی ارائه می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22977
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.