برای انتخاب استاندار کرمان با نمایندگان مشورت شود

حبیب‌الله نیکزادی در بازدید از خبرگزاری ایسنا گفت: در جلسه رای اعتماد وزراء به معاون اول رییس جمهور و رییس دفتر ریاست جمهور در خصوص نامشخص بودن وضعیت استاندار کرمان گله کرده و درخواست کردیم که استاندار کرمان هرچه سریعتر مشخص کنند.

وی با اشاره به وسعت و موقعیت استان کرمان ادامه داد: هرچند که دکتر «فدایی» به عنوان سرپرست استانداری کرمان به خوبی عمل می‌کند اما در هر صورت بین استاندار و سرپرست تفاوت‌هایی وجود دارد لذا ایشان بسیاری از تصمیمات مهم و خیلی از امر و نهی‌های مدیریتی نمی‌تواند داشته باشد و نهایتا استان به سمت و سوی می‌رود که دچار روزمرگی شود و گرفتاری‌های ما به حدی ممکن است شود که نتوانیم جبران کنیم.

نماینده شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از وزیر کشور و دولت در خصوص عدم انتصاب استاندار کرمان ادامه داد: استان کرمان بیش از 4 ماه است که استاندار ندارد و این موضوع برای استان، دولت، سرمایه‌گذار و مردم خوب نیست.

وی اعلام کرد: وزیر کشور قول مساعده داده است که همراه با 17 نفر از استانداران کشور که بازنشسته شده‌اند، استاندار کرمان را اعلام کند اما وزیر کشور تا کنون با مجمع نمایندگان استان در خصوص استاندار کرمان صحبتی نداشته است ولی مجمع نمایندگان استان در گذشته چند نفر را به وزیر کشور معرفی کرده‌ایم و امیدواریم وزیر کشور از میان افراد معرفی شده توسط مجمع نمایندگان انتخاب کنند و اگر مقرر است فردی غیر از لیست اعلامی ما انتخاب کنند حتما با مجمع نمایندگان استان کرمان مشورت شود.

نیکزادی افزود: مجمع نمایندگان استان به مشکلات استان واقف هستند و خوشبختانه اکثریت نمایندگان استان طرفداران دولت هستند بنابراین این ارزش را دارد که با مجمع نمایندگان استان در خصوص استاندار کرمان مشورت کنند هر چه سریعتر به این نابسامانی‌ها، سر و سامان داده شود.

آیا دولت کرمان را فراموش کرده؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20917
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.