آخرین هفته کاری خرداد ماه ۹۸ بورس تهران، با افت نمادهای کرمانی همراه بود

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه‌ی قیمتی کوتاه ۳۷۹۰ – ۴۰۰۰ ریالی معامله شد. میدکو نیز با کاهش ۵۶ ریالی، ۳۸۶۵ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه‌ی ۵۴۲۷ – ۶۳۶۹ ریال معامله شد. ۵۵۰۶ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که پس از ۴۳۳ ریال کاهش نسبت به هفته پیش‌تر ثبت شد.

معامله‌گران شرکت کرمان خودرو، قیمت‌های ۱۶۵۰ تا ۱۷۲۳ ریال را برای این نماد به عنوان بازه‌ی هفتگی ثبت کردند. خکرمان در آخرین روز کاری هفته با ۱۵۰ ریال کاهش نسبت به هفته پیش‌تر، ۱۶۸۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

اما نماد شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان بدون تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته در بازه قیمتی ۷۰۳۲ – ۷۳۵۰ ریال در بازار اول بورس تهران معامله شد. کگل با ۱۶۸ ریال افزایش ۷۲۵۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند.

فباهنر، این هفته در بازه قیمتی ۸۰۷۰ – ۸۶۴۰ معامله شد و با ۸۲۵۶ ریال به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

شرکت سیمان ممتازان کرمان که نمادش برای برگزاری مجمع سالانه موقتا بسته است، روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده مبلغ ۱۰۰۰ ریال (۹۴٫۲۵ درصد) از سود ۱۰۶۱ ریالی خود برای سال مالی ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ توزیع می‌کند.

در آخرین روز کاری هفته گذشته شاخص کل بازار بورس تهران دو هزار و ۲۶۸ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۲۳۴ هزار و ۸۷۹ واحد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29347
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.