آرامش را از افراد شرور می‌گیریم

یدالله موحد در جلسه با مسئولان، سران طوایف و ریش‌سفیدان شهرستان قلعه گنج بر ایجاد صلح و سازش تاکید کرد و افزود طی ۹ ماه‌ گذشته از ۱۷۱۲ فقره  پرونده، ۱۱۵۵ فقره پرونده قابل صلح وسازش به شعب شوراهای حل اختلاف قلعه گنج وارد شده است که از این تعداد ۶۶۵ پرونده به صلح وسازش انجامیده است.
موحد به وظیفه حاکمیت در قبال استقرار امنیت و عدالت اشاره کرد و گفت دستگاه قضائی با تمام توان در جهت تحقق عدالت و امنیت در جامعه تلاش می‌کند و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را برهم می‌زنند با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد کرد.
وی بیان کرد ایجاد امنیت موجب فراهم شدن بستر و زیرساخت مناسب فرهنگی، اقتصادی و… می‌شود. سیستم قضایی نیز با دقت به بحث امنیتی پرداخته و اجازه نمی‌دهیم تا افراد شرور احساس آرامش کنند.

وی توسعه خدمات قضایی را در منطقه جنوب استان مهم دانست و افزود اقدامات قابل قبولی از سوی قوه قضاییه در جهت توسعه دستگاه قضایی مناطق محروم، جنوب و شرق استان در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان گفت از دیگر رویکرد‌های دستگاه قضایی استان جذب بومی قاضی برای مناطق محروم است و از تحصیل‌کرده‌های مناطق محروم برای تکمیل کادر قضایی واداری همان مناطق استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9288
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.