آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۷۰تخت‌خوابی کرمان

به گزارش ایسنا، دکتر”علی اکبر حقدوست” روز سه‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۷۰تحت خوابی جایگزین بیمارستان شفا این موضوع را اتفاقی به یاد ماندنی برای استان کرمان، جنوبشرق و ایران دانست.

او انجام کارهای عمرانی را بسیار مفید توصیف و روحیه جهادی استاندار را تحسین کرد.

حقدوست می گوید عقب افتادگی تاریخی کرمان ما را برآن داشت به فکر چاره اندیشی باشیم تا بتوانیم به نیازهای مردم در کوتاه ترین زمان پاسخ دهیم و در این زمینه احداث یک بیمارستان مدرن و جدید از ضروریات بود.

از نگاه رئیس دانشگاه، بیمارستان شفا از دهه های گذشته محل نگهداری بیماران بوده اما اکنون به استانداردهای جدید و توسعه نیاز دارد.

حقدوست با اشاره به اینکه از امروز کار ساخت این بیمارستان بزرگ آغاز می شود اظهار کرد که با احداث این بیمارستان نیاز مردم کرمان تا ۳۰سال آینده برآورده خواهد شد.

او با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای ساخت بیمارستان گفته هزینه اولیه ساخت بیمارستان ۵۷۰تحت خوابی ۲۵۰میلیارد تومان است که ۳۰درصد آن از محل منابع وزارتخانه و ۷۰ درصد از منابع استان تامین خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیتهای قرارگاه خاتم  گفته با ساخت این بیمارستان برگ زرینی به افتخارات این قرارگاه افزوده می شود.حقدوست با بیان اینکه امیدوارم طی سه سال آینده شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه باشیم خاطرنشان کرد:« این بیمارستان به مجموعه ای بی نظیر تبدیل خواهد شد».

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9098
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.