آمار ولادت و فوت در استان کرمان در ایام نوروز

محمد صابری، با بیان این مطلب که از 25 اسفندماه تا 8 فروردین‌ماه 145 نفر در استان کرمان فوت شده‌اند که 39 نفر آنها در اثر حوادث ترافیکی جان باخته‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در استان کرمان نداشته‌ایم.
به گزارش ایسنا، وی تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته به بیمارستان‌ها توسط اورژانس در روز گذشته را 120 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از روز اول طرح نوروزی تا 8 فروردین‌ماه یک هزار و 293 نفر مصدوم تصادفی توسط اورژانس به بیمارستان‌های سطح استان انتقال یافته است.
رییس اورژانس کرمان تعداد بازدیدها از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در روز گذشته را  42 مورد دانست و بیان کرد: 314 نفر در روز گذشته به کمپ‌های سلامت نوروزی مراجعه کرده‌اند، همچنین 10 هزار و 4 نفر به اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 50 نفر به بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.
وی موالید روز گذشته در سطح استان را 109 مورد اعلام کرد و افزود: تعداد موالید در استان از 25 اسفندماه تا 8 فروردین‌ماه یک هزار و 718 مورد بوده است؛ گفتنی است که از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته 29 مورد احیای موفق داشته‌ایم.
صابری خطرنشان کرد: تعداد بازدیدهای بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان در روز گذشته را یک هزار و 123 مورد که منجر به تعطلیلی 4 مرکز و اماکن شد، ضمن آنکه تعداد بازدیدهای حوزه غذا و دارو در 24 ساعت گذشته 34 مورد بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26411
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.