اجرای دقیق برجام مساوی با افزایش اعتماد متقابل در دنیا

میکائیل کلور‌برشتولد در آئین افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی کرمان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد گفته نام آلمان بیشتر از هر کشوری با انرژی‌های تجدیدپذیر عجین شده است.
وی با ابراز خرسندی از سفر به کرمان و حضور در مراسم افتتاحیه نیروگاه خورشیدی گفت: «بسیار خوشحالم که شرکت‌های آلمانی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشرفت کردند و امروز دانش فنی خود را به ایران آوردند».
سفیر آلمان با بیان اینکه آلمان کشور تحول اقتصادی است افزود که از همکاری اقتصادی بین آلمان و ایران بسیار خوشحال هستیم و امروز بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران با همکاری شرکت‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.
وی ادامه داد که سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی‌های خورشیدی تنها به آفتاب نیاز ندارد بلکه سرمایه‌گذاری به خوش‌بینی و اعتماد نیاز دارد ما به ایران خوش‌بین بوده و کاملا اعتماد داریم.
کلور‌برشتولد با اشاره به اینکه آلمان بر اجرای دقیق برجام توسط آمریکا تاکید دارد گفت که اجرای دقیق برجام باعث افزایش اعتماد متقابل در دنیا می‌شود.
وی افزود: «ما مصمم هستیم راهی را که آغاز کردیم باید ادامه پیدا کند شاید توقعات دو طرف در اجرای برجام بیش از این باشد اما نشانه‌های مثبتی از برجام ایجاد خواهد شد».

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12851
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.