احداث فاز جدید بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کرمان در برنامه توسعه است

به گزارش تسنیم علی مقدمی شامگاه شنبه در آئین بهره‌برداری از دستگاه جدید ام‌‌آر‌‌آی بیمارستان حضرت فاطمه‌زهرا‌‌(س) کرمان اظهار‌ داشت: بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه در کرمان در سال 1381 به بهره‌برداری رسید و کلنگ احداث بیمارستان توسط سردار سلیمانی زده شد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته بیمارستان از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است گفت: حدود 9 تا 95 درصد بیمارستان استاندارد‌سازی شده و فضای بیمارستان یک فضای کاملا مناسب درمانی است.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه زایشگاه بیمارستان به طور کامل بازسازی شده است افزود: خدمات آزمایشگاهی در این بیمارستان شبانه‌روزی است و آزمایشگاه به امکانات و تجهیزات روز مجهز است.

وی با اشاره به اینکه نخستین دستگاه رزکتوسکوپ در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کرمان راه‌اندازی شده است خاطر‌نشان کرد: امروز نیز به‌روزترین دستگاه ام‌آر‌آی در منطقه جنوبشرق کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مقدمی با بیان اینکه در سال‌های گذشته 16 بیمارستان صحرایی در منطق محروم کشور و جنوب استان کرمان برای خدمت به محرومین راه‌اندازی شده است گفت: در مرداد‌ماه امسال بیمارستان صحرایی در رودبار‌جنوب راه‌اندازی و بیش از 20 میلیارد تومان خدمات پزشکی و درمانی به مردم محروم در این منطقه ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه با وقوع زلزله کرمانشاه نیز در کانون زلزله منطقه سرآب‌ذهاب بیمارستان صحرایی ایجاد کردیم افزود: از همان ابتدا 6 بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه پاسداران راه‌اندازی شد و بالغ بر 95 درصد خدمات درمانی توسط سپاه انجام شد.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تمام مطالبات این بیمارستان به شهرداری کرمان پرداخت شده است تصریح کرد: خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف بیمارستان بار ترافیکی سنگینی دارند که انتظار می‌رود شهرداری کرمان این پول را در اطراف بیمارستان برای خدمات بهتر به مردم هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه با تمام مشکلاتی که وجود دارد پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان به‌روز است گفت: احداث فاز جدید بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) کرمان در برنامه توسعه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16817
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.