اختصاص 10 میلیارد تومان برای ساخت فاز دوم مصلی کرمان

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه کرمان با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه عمدتا دستگاه‌ها و نهادهای مردمی مانند اصناف عضو ستاد نماز جمعه هستند اظهار داشت: کار ستاد نماز جمعه سیاست‌گذاری در این حوزه است.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه در سال جاری 14 جلسه ستاد نماز جمعه شهر کرمان برگزار شده است عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برنامه‌ریزی شب‌های قدر و برنامه‌ریزی برای برگزاری نماز عید سعید فطر از جمله فعالیت‌های ستاد نماز جمعه در سال جاری است.

مسئول ستاد نماز جمعه کرمان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در ستاد نماز جمعه کرمان گفت: مهدکودک آدینه در مصلی کرمان راه‌اندازی شده و با دو مربی به خانواده‌ها در زمان برگزاری نماز جمعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 12 جلسه شورای معاونان ستاد برای اجرایی کردن مصوبات ستاد نماز جمعه کرمان برگزار شده است بیان کرد: در سال جاری اعضای جدید در ستاد نماز جمعه کرمان پذیرفته شده است.

عرب‌پور با بیان اینکه فاز دوم ساخت مصلی در حال پیگیری‌ است گفت: 10 میلیارد تومان برای ساخت فاز دوم مصلی کرمان اختصاص یافته است و در سال جدید عملیات اجرایی ساخت فاز دوم مصلی کرمان مجددا آغاز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25944
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.