اختصاص 700 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان‌های شرقی کرمان

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه ظهر امروز در نشست با سران طوایف در شورای اداری ریگان از تخصیص 700 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان‌های شرقی استان خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار در زمینه راه‌های روستایی، بهداشت، قنوات و ارگ قدیم بم اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌زودی تامین آب شرب چهار شهرستان شرقی استان از سد نساء بم انجام خواهد شد که طرح مطالعاتی این طرح انجام شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود معادن غنی در استان کرمان به‌زودی گل‌گهر استخراج معادن را انجام می‌دهد، بیان داشت: هیچ محدودیتی در زمینه ساخت و ساز در شهرستان‌های شرقی وجود ندارد و ضمانت به‌صورت زنجیره‌ای انجام خواهد شد.

نیکزادی‌پناه گفت: ارگ جدید بم اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار را برای بیمارستان و زیرسازی معابر شهر ریگان در نظر گرفته شد و برای آبرسانی به روستاهای شهرستان ریگان نیز 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حجت‌الاسلام رنجبرماهانی امام جمعه ریگان با بیان اینکه شهرستان ریگان تک‌محصولی است و جهاد کشاورزی در این زمینه اقداماتی را انجام دهد، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16751
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.