ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مظلومان قرار دارد

محمدجواد فدایی صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان به مناسبت 29 فرودین روز ارتش با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این روز را به تمام نیروهای غیور مسلح کشور تبریک گفته و برای آنها آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

وی با بیان اینکه در نیروهای مسلح ما چهار ویژگی بزرگ وجود دارد که در سایر ارتش‌های دنیا نیست گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها همراهی با انقلاب اسلامی و پیوند خود با ملت را حفظ کرده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ارتش با لبیک به ندای امام خمینی(ره) به پیروزی انقلاب سرعت بخشیده و بعد از انقلاب نیز از استقلال کشور دفاع کردند افزود: ویژگی دوم نیروهای مسلح ولایت‌پذیری آنها است و هر جا امام راحل و رهبر معظم انقلاب تصمیمی اتخاذ کردند نیروهای مسلح جان‌برکفانه پای کار آمدند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی مظهر اقتدار ملی است و ویژگی سوم نیروهای مسلح ما هم اقتدار است گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی مایه آرامش ملت ما و حتی ملت‌های منطقه است و دلاوران نیروهای دریایی ارتش در خلیج فارس و آب‌های آزاد با پرچم ایران مقتدارانه حضور دارند.

فدایی با اشاره به ویژگی مهم و چهارمین وِیژگی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: ارتش ما ارتشی ما صلح‌طلب است و امروز بزرگ‌ترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه هدف برقراری صلح و امنیت در منطقه را دارد.

وی با بیان اینکه ارتشیان ما در دفاع از مظلومین در خط مقدم هستند و باید بدانیم که حمله به مظلوم برای کسی افتخار نمی‌آورد عنوان کرد: ارتش ما در اوج قدرت تابع قانون بوده و با وجودی که اهل تجاوز نیستیم اما هیچ تجاوزی را هم نخواهیم پذیرفت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در خط پیروی از ولایت هستند افزود: ملت ایران راه توسعه را ادامه می‌دهد و  صلح و امنیت در منطقه را خواستار است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم انگیزه و روحیه را در فرد فرد نیروهای مسلح‌افزایش دهیم و امید به نصرت الهی داشته باشیم گفت: دلبستگی ملی بسیار اهمیت دارد و نیروهای مسلح ما با عشق راه دفاع از میهن اسلامی را پذیرفتند.

فدایی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح برای ما بسیار ارزشمند بوده و ما برای آنها احترام قائل هستیم بیان کرد: روحیه دشمن‌ستیزی یک اصل هست که باید در وجود نیروهای مسلح ما تقویت شود و همواره آماده در برابر تجاوز دشمن باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27040
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.