اسنپ در راه کرمان

از صبح امروز ثبت نام رانندگانی که می‌خواهند با اسنپ همکاری کنند در شهر کرمان آغاز شده است.

البته اسنپ هنوز در کرمان دفتر خود را راه اندازی نکرده و براساس اعلام این شرکت به «کرمان نو» تا دو هفته دیگر قرار است دفتر این شرکت در کرمان هم راه بیفتد.

تاکنون اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز و اهواز فعال است و بزرگ‌ترین شرکت تاکسی آنلاین در ایران محسوب می‌شود.

اگرچه در شهر کرمان دو تاکسی آنلاین به نام‌های هوبر و زوبر فعالیت می‌کنند اما اسنپ می‌تواند رقیبی جدی برای این دو شرکت باشد.

این شرکت که از زمستان 93 فعالیت خود را در تهران آغاز کرده، در حالی به کرمان می‌آید که در برخی موارد اسنپ مورد انتقاد صنف تاکسیرانی شهرهای مختلف قرار گرفت و به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم شد، با این حال براساس گزارش زومیت، این شرکت تاکنون با میانگین رشد ماهیانه‌ی ۱۰۰ درصدی توانسته به یکی از بازیگران اصلی تجارت ‌الکترونیک در ایران تبدیل شود.

اسنپ با ده‌ها هزار کاربر به‌عنوان راننده و صد‌ها هزار کاربر به‌عنوان مسافر توانسته به یکی از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در شهر تهران تبدیل شود.

برای درخواست خودرو باید از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید.

مسافران پس از مشخص نمودن مسیر سفر، گزینه‌های سفر، انتخاب نوع سرویس و مشاهده هزینه سفر، تقاضای خودرو کرده و این اپلیکیشن به‌طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد و راننده در صورت تمایل آن را تأیید می‌کند.

همچنین مسافران نیز می‌توانند موقعیت رانندهٔ خود را مشاهده کنند. در اسنپ امکان پرداخت هزینه به هر دو صورت نقدی و غیرنقدی وجود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16082
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.