اشتغال پس از درمان لازمه ی جلوگیری از بازگشت افراد به اعتیاد است

محمدجواد فدائی در بازدید از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 عنوان کرد: اشتغال پس از درمان این افراد از موضوعات بسیار مهمی است که باید روی آن کار زیادی انجام شود زیرا احتمال بازگشت این افراد به چرخه اعتیاد وجود دارد.

وی افزود: ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 در حوزه مسئولیت سپاه ثارالله نیست و به دلیل احساس مسئولیت نسبت به مسائل اجتماعی و جامعه از امکانات خود برای کمک به حل مشکلات جامعه اقدام کرده است.

او به ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 برای زنان اشاره کرد و گفت: امیدواریم اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16در اسرع وقت تکمیل و راه اندازی شود.

فرمانده سپاه ثارالله نیز تصریح کرد: یکی از نکات محوری که دشمنان اسلام در دستور کارخود قرار داده اند تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارت فرهنگی است و این تهاجم گسترده در دو شاخه فساد اخلاقی و فساد فکری دنبال می شود.

غلامعلی ابوحمزه ادامه داد: محور فساد اخلاقی دشمن بحث مواد مخدر است که تبعات بسیار خانمان سوزی برای خانواده ها ایجاد کرده و مشکلات زیادی را برای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بدنبال دارد.

وی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ‘کمک به مردم کمک به دولت است’ اظهار کرد: هر کمکی که از دستمان برای کمک به دولت از دست مان برآید را انجام می دهیم.

به گفته وی: یکی از مشکلات استان در حوزه کمپ ماده 16 بود که در این زمینه اکیپی از کمپ های ماده 16 در استان و سایر استان ها بازدید کردند و مجموعه اطلاعات لازم جمع بندی و در نهایت اردوگاه کرامت ایجاد شد.

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: به دلیل نیازی که در استان حس می شد و مواردی که در شورای تامین مطرح شد این مجموعه از سوی سپاه ایجاد شده اکه تکمیل آن نیاز به همکاری مجموعه های دست اندرکار از جمله بهداشت و درمان، بهزیستی، شرکت های آب و برق دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28319
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.