اعزام زائران خانه خدا از کرمان پایان پذیرفت

علی قاسم زاده گفت که امسال ۲ هزار و۹۰۵زائر کرمانی در قالب ۲۱ کاروان از بامداد ۱۵ تا بامداد ۲۲ مردادماه با ۱۱ سورتی پرواز ایرباس A300 و A600 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سفر معنوی حج تمتع مشرف شدند.
وی افزود که نخستین گروه از زائران حج تمتع استان متشکل از ۲۹۵ زائر ساعت۲ و پنج دقیقه بامداد روز یکشنبه ۱۵مردادماه فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان را به مقصد مدینه ترک کرد و آخرین پرواز آسمانی این دیار نیز در ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۲۲مردادماه با ۲۵۸ زائر عازم مدینه منوره شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی توسط اداره کل فرودگاه های استان کرمان در عملیات حج امسال گفت: این اداره کل در راستای ارائه خدمات بهینه به زائران بیت الله الحرام، نسبت به تجهیز ترمینال خارجی و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی حج با ادارات و ارگان های مرتبط قبل از آغاز پروازها اقدام کرده است تا خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران را داشته باشیم.
وی همچنین به اطلاع رسانی بموقع عملیات اعزام زائران در پرتال اداره کل فرودگاه های استان کرمان اشاره و عنوان کرد که در این فرآیند به اقدامات و الزامات فرودگاهی، توصیه های بهداشتی امنیتی، مسیرهای رفت و آمد، محل توجیه نهایی و نحوه بازرسی زائران و غیره برای راهنمایی بیشتر و بهتر زائران توجه خاصی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13551
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.