افزایش قطارهای کرمان به مشهد

محمدجواد فدائی استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل عامل شرکت قطار‌های مسافری و باری جوپار گفت: افزایش قطار کرمان به مشهد، افزودن ایستگاهی در شهرستان فهرج و مسائل قطارهای جوپار در دیدار با مدیران راه‌آهن کشور مطرح می‌شود.

وی از برگزاری نشستی با مدیر راه آهن در هفته آینده خبرداد و افزود: مشکلات واگن‌سازی زرند نیز از دیگر مسائلی است که در این دیدار مطرح می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافری و باری جوپار گفت: شرکت قطار‌های جوپار از شرکت‌های سازمان عمران کرمان به شمار می‌رود.

محمد کریمی با اشاره به خدمات این شرکت حمل ریلی اظهار داشت: شرکت جوپار با ۱۵۱ واگن مسافری به عنوان یکی از بزرگترین محور‌های مسافری ریلی در مسیر‌های تهران- مشهد، تهران- بندرعباس، تهران- کرمان، تهران – زاهدان و کرمان – مشهد فعالیت می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی با اشاره به این که شرکت جوپار به زودی ۱۰ واگن در مسیر کرمان به مشهد اضافه می کند گفت:  دریافت مجوز این کار را با پیگیری و مساعدت استاندار کرمان دنبال می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت قطار‌های مسافری و باری جوپار، ایمنی و آسایش مسافران را از شاخصه‌های برتر قطار در جا به جایی مسافران برشمرد و اظهارداشت: گرچه راه آهن در حوزه مسافری سود ندارد، اما شاخص مسافری برای راه آهن یک برند است.

کریمی درباره حذف بسته‌های پذیرایی از قطار‌های جوپار افزود: این اقدام به سبب افزایش قیمت مواد غذایی انجام شد و در پی آن، قیمت بسته‌های پذیرایی نیز از قیمت بلیط ها برداشته شد.

وی از تاکید استاندار کرمان برای برگشت بسته پذیرایی در قطارجوپار خبرداد وبیان کرد: پذیرایی قطار‌های جوپار از اول اسفندماه مجددا راه اندازی می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23464
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.