احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوب استان کرمان:


اقدامات شرکت گهرزمین در منوجان بسیار قابل تقدیر و بی نظیر است

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گهرزمین به همراه مسئولین منوجان صبح امروز از اقدامات معین اقتصادی منوجان بازدید کردند.

در این بازدید، احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوب استان کرمان با اشاره به فعالیتهای انجام شده در منوجان توسط شرکت گهرزمین عنوان کرد: محرومترین نقطه در استان کرمان، شهرستان منوجان است که طبق طرحی که از طرف استاندار سابق آقای علیرضا رزم حسینی داده شد مقرر شد شرکت های موفق و مطرح با علم و دانش خود توسط نیروهای متخصص به مناطق محروم کمک کنند، شرکت گهرزمین هم بعنوان معین اقتصادی منوجان انتخاب شد و در اوایل، کار و فعالیت خود را به صورت آمارگیری آغاز کرد.
وی اظهار داشت: شرکت گهرزمین در حوزه های مختلفی در منطقه ورود پیدا کرده که می توان از جمله آن به توان افزایی خانوارها برای خلق ثروث اشاره کرد. احمد حمزه در ادامه گفت: در این زمینه می توان به بحث صنایع دستی و مشاغل خانگی اشاره کرد که تاکنون حدود ۱۲۰۰ نفر در این راستا مشغول به کار شدند.
وی با اشاره به ساخت هتل کپری و بازسازی قلعه تاریخی منوجان که بیش از ۳۰۰۰ هزار سال قدمت دارد افزود: در بحث گردشکری منوجان کارهای فراوان و بسیار خوبی انجام شده است که این اقدامات می تواند در جنوب شرق کشور بی نظیر و تحولی عظیم در بحث گردشگری باشد.
نمایند مردم منوجان با تاکید بر اهمیت بحث آموزش عنوان کرد: معین اقتصادی منوجان کمک شایانی را در راستای بهبود کیفیت آموزش منطقه کرده است که می توان به برگزاری کلاسهای کنکور توسط اساتید مجرب کشوری، توزیع غذا برای ۷۰۰ نفر از دانش آموزان بی بضاعت و همچنین ایجاد انگیزه بین دانش آموزان اشاره کرد.
وی همچنین در ادامه گفت: برگزاری کلاس های کنکور و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان منوجانی توسط شرکت گهرزمین موجب شد که شاهد رتبه های خوبی در سال گذشته از جمله رتبه ۶ سهمیه کنکور باشیم.
حمزه در ادامه از اقدامات ارزنده گهرزمین در بحث مسائل اجتماعی گفت و افزود: احداث کمپ ترک اعتیاد توسط معین اقتصادی منوجان، اقدام بسیار خوبی بود که افراد پس از ترک، مشغول به کار شدند.
نماینده پنج شهر جنوب استان کرمان از اعزام و درمان بیماران منوجانی و همچنین ساخت مسکن برای زوج های بی بضاعت خبر داد و عنوان کرد: تمامی این اقدامات ارزنده گهرزمین موجب ایجاد امید در مردم منطقه ، کاهش آسیبهای اجتماعی، کاهش مهاجرت مردم از روستاها به شهر و همچنین ایجاد انگیزه در دانش آموزان شده است.
در پایان این بازدید امام جمعه ، فرماندار و دادستان منوجان از مجموعه اقدامات شرکت گهرزمین بعنوان معین اقتصادی منوجان تقدیر و تشکر کردند و آنان را قابل تحسین دانستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32250
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.