امام جمعه زرند : اختصاص اعتبار برای بازسازی بافت مسکونی آسیب دیده نشان از حمایت دولت دارد

آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت که باید سعی کنیم به کسب علم و معرفت بپردازیم زیرا برای داشتن فرهنگ باید عالم و آگاه باشیم.

امام جمعه کرمان افزود که امام راحل در زمینه فرهنگ تاکید داشتند و معتقد بودند که فرهنگ درست و صحیح جامعه را سعادتمند می کند اما فرهنگ نادرست به جامعه ضربه می زند.

آیت الله جعفری به آغاز پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت که لازم است زائران کربلا همه قوانین را رعایت کنند.

به آمریکا نمی شود اعتماد کرد

حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت گفته ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است و باید برای نهادینه فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کنیم. دشمن به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی است باید هوشیار باشیم.

امام جمعه جیرفت از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد و گفت این روز استکبار ستیزی مردم ایران است.

حجت الاسلام کرمی پور افزود که به گواه تاریخ نمی شود به آمریکا اعتماد کرد. سیاست این کشور هیچ تغییری نکرده هدف این کشور همیشه جلوگیری از رشد و پیشرفت ایران بوده است.

روحیه و تفکرات انقلابی راه حل مشکلات کشور

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان به دیدار دانش آموزان با رهبری اشاره کرد و گفته که روحیه و تفکر انقلابی مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

امام جمعه ریگان افزود که مدارکی که از سافرات آمریکا به دست آمد به صورت کا غذهای خرد شده بود اما جوانان انقلابی آنها را جمع آوری و بازسازی کردند. این اسناد در ۷۰ جلد کتاب به چاپ رسیدند که عمق کینه و توطئه دشمن را نشان می دهد.

لزوم مقاوم سازی منازل مسکونی

حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند به زلزله های اخیر و سفر معاون رئیس جمهور اشاره کرد و گفت که ناظران باید در ساخت و سازها دقت عمل داشته باشند و وظیفه خود را  به نحو شایسته انجام دهند تا واحدهای مسکونی مقاومی ساخته شود.

امام جمعه زرند اختصاص اعتبار ارزان قیمت برای بازسازی ۷هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان را نشانه توجه دولت دانست و از مرم خواست با ساخت و سازهای اصولی و فنی در واحد های امن زندگی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی تجمع مردم در محل فرمانداری را امری ناخوشایند دانست و افزود که برخی از این افراد ممکن است ساکن شهرستان نباشند.

خودکفایی و امید به آینده راه رسیدن به اقتصاد خوب

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفته موضع آمریکا در برابر ملت ایران مشخص بوده و نمی شود به آنها تکیه کرد.

امام جمعه سیرجان با گرامیداشت روز ۱۳ آبان افزود که آمریکا هیچ زمانی عملکرد مثبتی برای ملت ایران نداشته است و همیشه به منافع خود فکر می کند.

حجت السلام حسینی بیان که کرد که تنها راه رسیدن به اقتصاد خوب خودکفایی و امید به آینده است.

او ادامه داد که پیشرفت های مردم یمن در نبرد باعربستان نوید بخش پیروزی و ذلیل حکام عربستان را به دنبال دارد.

تقوا مهمترین داشته هر فرد است

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوا گفته تقوا بهترین و مهمترین داشته هر فرد است.

امام جمعه رفسنجان به ۳ وزیر پیشنهادی دولت اشاره کرد و افزود که امیدواریم دولت بتواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

وی از حضور باشکوه  مردم رفسنجان  در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد و بیان کرد که ۱۴ آبان هم روز فرهنگ عمومی است و فرصت مناسبی برای بازخوانی پرونده های فرهنگ عمومی جامعه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5853
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.