انهدام سه باند توزیع‌کننده مشروبات‌الکلی در استان

یدالله موحد گفت که اجرای طرح های ضربتی در استان طی چند روز گذشته نتایج مطلوبی را در برداشته است به نحوی که سه باند توزیع مشروبات الکلی منهدم و مجرمین دستگیر و تحت تعقیب قرار گفته اند.
وی افزود که پنج کارگاه ساخت مشروبات الکلی نیز پلمب، هزار و ۸۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و هزار و ۷۸ قوطی مشروبات الکلی خارجی از باندهای مذکور کشف و ضبط شده است.
موحد برخورد قاطع قضایی با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی را در دستور کار مسئولان قضایی دانست و از تلاش ویژه و شبانه ورزی دستگاه قضایی استان در راستای برخورد قاطع با عوامل توزیع مشروبات الکلی در این استان خبر داد.
وی با اشاره به تبعات تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان و مسمویت ده‌ها نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی افزود که دستورات مقتضی در مورد برخورد با عاملین و مرتکبان جرم صادر و دادستان عمومی و انقلاب سیرجان شخصا امر تحقیقات را آغاز کرده تا متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.
موحد ادامه داد با توجه به اینکه برخی از مرتکبان در خارج از استان ساکن و برخی از متمهان نیز به خارج از استان متواری شده بودند امر تعقیب پیگیری و در جریان تحقیقات مشخص شد یکی از توزیع کنندگان مشروبات الکلی در سیرجان جزو فوت شدگان است.
وی گفته مصرف مشروبات الکلی عامل پدید آمدن جرائم خشن از قبیل قتل و ایراد ضرب و جرح در اثر چاقو کشی است و در همین راستا دستورات ویژه ای حسب برخورد قاطع با عوامل توزیع مشروبات الکلی به ضابطین قضایی در استان صادر شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12818
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.