اهتمام جدی یگان‌های تکاوری برای ارتقاء امنیت کویر

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهتمام جدی یگان‌های تکاوری برای ارتقاء امنیت کویر گفت: با ارتقاء امنیت کویر تلاش می‌کنیم این مناطق نه بعنوان یک تهدید بلکه به منزله فرصت مورد بهره برداری همگان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در همایش کارکنان یگان‌های تکاوری سراسر استان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا گفت: شاید نگاه همه به حوزه امنیت کویر به مثابه تهدید باشد، اما نگاه پلیس به این مسئله به مثابه فرصت است چراکه اگر امنیت کویر ارتقاء یابد می‌تواند بعنوان یک فرصت در حوزه‌های گردشگری و دیگر موارد مورد بهره برداری مطلوب‌تر همگان قرار بگیرد.

او با اشاره به پایش مستمر کویر و برخورد با قاچاقچیان موادمخدر و سوخت بعنوان ماموریت اصلی یگان‌های تکاوری تصریح کرد: تردد اینگونه افراد و خودرو‌ها در معابر و محور‌های استان زمینه ساز جرائم و حوادث بیشماری برای مردم خواهد شد که این ضرورت و اهمیت ماموریت‌های تکاوران را روشن می‌کند.

وی با مقایسه ماموریت‌های کنونی یگان‌های تکاوری با عملیات‌های زمان دفاع مقدس افزود: در این میان شهدای عزیز یگان‌های تکاوری گل سرسبد ایثار، رشادت و جانفشانی در این عرصه بودند.

سردار ناظری با اشاره به در پیش بودن انتخابات پایان سال تصریح کرد: در کنار ماموریت‌های اصلی یگان‌های تکاوری لازم است در برخی زمینه‌های دیگر نیز حضور و اجرای ماموریت داشته باشند تا بستری امن برای حضور و مشارکت مردم در مناسبت‌ها و برنامه‌های خاص فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان با ذکر خاطراتی از عملیات‌های حوزه کویر گفت: جا دارد یاد و خاطره شهید خواجوئی نژاد و ۱۰ شهید دیگر حوزه امنیت کویر را گرامی بداریم و تلاش کنیم با رهروی از آن عزیزان همواره در انجام ماموریتهایمان نهایت دقت، هوشیاری و هم افزائی با الویت اقدامات اطلاعاتی و تدابیر پیشگیرانه را داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31655
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.