بهره برداری از زیرگذر آزادی ۵ ماه آینده / بازگشایی روگذر میدان آزادی

سردار عباس اکبری روز دوشنبه در‌ آیین بازگشایی معابر منتهی به میدان آزادی گفت که تاکنون شهرداری کرمان، ۵۰ میلیارد تومان به‌صورت نقد و ۷۰ میلیارد تومان در قالب زمین، به این قرارگاه پرداخت کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های شهر کرمان، ۲۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است افزود که به‌دلیل اینکه اجرای این پروژه‌ها براساس تکنولوژی روز دنیاست، نیاز به راه‌اندازی کارخانه داشت که ۵۰ میلیارد تومان نیز برای ایجاد کارخانه هزینه شده که به هیچ‌وجه صورت‌وضعیت نمی‌شود.
وی با بیان اینکه برای ساخت پروژه‌های شهر کرمان تاکنون حدود ۴۸ کیلومتر شمع‌کوبی شده است ادامه داد که ستون‌های پروژه‌ها نیز اجرا شده و فقط عرشه‌ها باقی مانده که در صورت تأمین منابع مالی، کار با سرعت انجام خواهد شد.
سردار اکبری افزود که هیچ‌گاه در اجرای پروژه‌های شهر کرمان کم نگذاشته‌ایم، اما اکنون با مشکلات مالی مواجه شده‌ایم که نیاز است شهرداری کرمان در این زمینه کمک کند.
مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم ادامه داد که در صورت تزریق منابع مالی، زیرگذر میدان آزادی به‌طور کامل تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت 76 درصدی پروژه میدان آزادی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان هم که در این آئین حضور داشت گفته ضمن بازگشایی روگذر میدان آزادی، باند شرقی خیابان بهمنیار نیز به آن اضافه و حرکت از میدان آزادی به سمت اقبال 2 طرفه شده است.
محمدرضا فرقانی افزود که جدول گذاری سنگی میدان آزادی و بخشی از روکش نهایی این میدان نیز انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد که پل های میدان آزادی که زائده بصری داشتند نیز جمع آوری شده است.
فرقانی ادامه داد که زیرگذر شمال به جنوب خیابان استقلال نیز به منظور حرکت پیاده رو آماده شده است و در صورت انجام تملک های خیابان بهمنیار، این مسیر نیز باز خواهد شد.
وی با اشاره به پیشرفت 76 درصدی پروژه میدان آزادی شهر کرمان تصریح کرد که این پروژه زودتر از برنامه زمانبندی و در دهه فجر سال جاری افتتاح شود.
پروژه تقاطع غیر همسطح میدان آزادی از 10 مهرماه سال 1394 آغاز شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14035
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.