رییس کل دادگستری استان کرمان: به جایگاه و شان سران طوایف اهمیت داده شود

یدالله موحدی در گردهمایی سران وعلمای طوایف استان در کهنوج با ابراز خوش حالی از برگزاری دومین گردهمایی سران طوایف گفت: هدف از اجرای این گردهمایی تقویت آرمان امنیتی استان با مردم و سران طوایف است.
آنطور که باشگاه خبرنگاران جوان نوشته وی ادامه داد: نقش سران طوایف علما و معتمدین در ایجاد امنیت بر کسی پوشیده نیست و امنیت پایدار با همگرایی ایجاد می‌شود که در این میان نقس اصلی را مردم ایفا میکنند.

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه اگر نقش مردم کم رنگ شود کوتاهی کردیم گفت: در گذشته ۴۵ مورد حکم قصاص نفس با همکاری همه مردم ایران طوایف و همه به صلخ و سازش شده و حکم منتفی گردیده که این محصول اندیشه شماست و این افتخار بزرگی است و به خود می‌بالیم.

موحد اضافه کرد: اگر ما دست به دست هم دهیم میتوانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم و بهترین جامعه جامعه‌ای ایست که مردم در کنار آن احساس امنیت و آرامش کنند.
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت که ما کنار هم جمع شدیم که دست به دست هم دهیم تا با برنامه ریزی بهتر به مردم خدمت کنیم متاسفانه امنیتی که داریم در شان مردم جنوب و شرق نیست با وضعیت مطلوب خیلی فاصله داریم.

موحد با اعلام اینکه باید به جایگاه و شان سران طوایف اهمیت داده شود و اعتماد کنیم، گفت: بر میثاقی که امضا میکنیم باید پایبند باشیم و اعضای شورای تامین کمک کنند در جسله بعد که در هفته وحدت برگزار می‌شود فعالیت‌های سران طوایف را بررسی کنیم.

او ادامه داد: همه سران طوایف و مسئولان بر اساس محور‌های میثاق نامه بیش از گذشته در محضر خداوند ادامه خدمت را داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19670
1 نظر
  1. […] موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست مطبوعاتی امروز خود با موضوع دستاورد‌های سفر […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.