برخورد با قلیان در رفسنجان

 سرهنگ عباسی با اشاره به عرضه قلیان در رفسنجان می گوید که سال گذشته تعداد زیادی مکان عرضه قلیان در این شهرستان شناسایی و تعطیل شد و امسال نیز تاکنون ۸۰ مورد شناسایی و پلمپ داشتیم  و تا حدودی به رفع  این معضل پرداختیم  که البته هنوز هم این مسئله را پیگیری می کنیم.

نصرالله عباسی به کاهش وقوع جرایم در نیمه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته اشاره کرده و این کاهش را ۱۱ درصد اعلام نمود. وی ادامه داد در این راستا ۳۸۷  کیلوگرم مواد مخدر کشف،۱۳۸ معتاد پرخطر،۱۴ قاچاقچی و ۱۴۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

او در مورد ۶۰ هزار اتباع بیگانه حاضر در رفسنجان گفته در این مدت توانسته ایم بیش از ۲۶۰۰نفر از اتباع بیگانه را شناسایی و طرد کنیم که در این مورد هم افزایش ۴۹ درصدی نسبت به شش ماه اول سال گذشته داشتیم.

وی به مقابله با موتورهای سنگین قاچاق اشاره کرده و گفته این موتورها در محور سرچشمه حضور داشتند و باعث نارضایتی مردم شده بودند.

سرهنگ عباسی دلیل آرامش کشور ما را در این منطقه بحرانی هوشمندی رهبری و مجاهدت نیروهای مسلح ارزیابی کرد و افزود مجاهدتهای نیروهای ناجا در کنار نیروهای ارتش و بسیج و سپاه در تمام حوزه ها بر کسی پوشیده نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3823
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.