برخورد قاطع پلیس با کسانی که جشن‌های نیمه شعبان را به انحراف بکشند

سرهنگ ناصر فرشید با تبریک نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: در این روزها برگزاری جشن‌های گسترده‌ای در نقاط مختلف استان را به مناسبت نیمه شعبان را در پیش داریم.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه پلیس با شادی و نشاط مردم به ویژه شادی‌هایی که با حفظ حرمت‌ها همراه است مخالفتی ندارد و در کنار مردم است گفت: البته اگر گروهی در برگزاری این مراسم خط قرمزها را شکسته و این جشن‌ها را به انحراف بکشند قطعا برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه از اصناف و برگزار کنندگان این مراسم درخواست داریم تا پخش موسیقی در این مراسم را مدیریت کنند افزود: تیم‌هایی به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند و خودروهایی را که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند رصد شده و یا به صورت همزمان و میدانی و یا اینکه در چند روز آینده نسبت به توقیف این خودروها اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته دستورالعملی تهیه و از طریق اماکن به اصناف اطلاع‌رسانی شده است گفت: از آنجا که در سطح معابر و خیابان‌ها توزیع شربت و شیرینی و غیره بیشتر از طریق اصناف انجام می‌شود تقاضا داریم تا در توزیع این موارد رعایت کرده تا باعث ایجاد ترافیک نشده و به واسطه برگزاری این جشن‌ها موجبات ناراحتی و آزار و اذیت دیگران فراهم نشود.

فرشید بیان کرد: در این ایام همکاران ما به صورت محسوس و نامحسوس در کنار مردم حضور دارند تا مردم ما از برگزاری مراسمی شاد لذت ببرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27101
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.