برگزاری مراسم ازدواج ۴۰۰ زوج کرمانی به طور همزمان

اکرم رنجبر با بیان اینکه در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان، کمیته خواهران این کنگره اجرای ده‌ها برنامه را پیش‌بینی کرده است اظهار داشت: اجلاسیه شهدای زنان یکی از ویژه برنامه‌های این کمیته است که امروز برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری یادواره شهدای زن، ویژه برنامه پیوند فاطمی برای هزار و 200 زوج کرمانی در سراسر استان به طور همزمان اجرا می‌شود گفت: این ویژه برنامه در شهر کرمان برای 400 زوج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج زنان استان کرمان با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه در آستانه برگزاری کنگره شهدای استان کرمان بیان کرد: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و زندگی آسان در بین جوانان و خانواده‌هاست و امیدواریم که جوانان ما زندگی خود را به سبک زندگی حضرت زهرا(س) و الگوگیری از سیره شهدا آغاز کنند.

وی با بیان اینکه مراسم عقد این زوج‌ها در ده مسجد استان برگزار می‌شود عنوان کرد: مجموعه ادارات استان چون سپاه، بسیج، ثبت اسناد و دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این ویژه برنامه همکاری داشتند و برنامه‌ریزی شده تا عقد و آزمایشات قبل از ازدواج و مشاوره این زوج‌ها به صورت رایگان انجام شود.

رنجبر با اشاره به اینکه صنوف مختلفی هم در برگزاری این برنامه همکاری خوبی داشتند گفت: صنف قنادان برای پخت کیک این مراسم به طول 40 متر و به مناسبت 40 سالگی انقلاب به صورت رایگان همکاری کردند و صنف آرایشگران و  گلفروشان هم اصلاح دامادها و تزئین ماشین عروس را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

مسئول کمیته خواهران کنگره 6500 شهید استان کرمان افزود: مراسم جشن ازدواج این زوج‌ها امشب به صورت همزمان و با حضور خانواده آنها برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، اجلاسیه نهایی دومین کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان پنجشنبه 9 اسفندماه جاری ساعت 8:30 صبح در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25328
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.