بزرگ ترین جرأت وجسارت دولت فعلی پیگیری آسیب های اجتماعی است

زهرا موسی‌پور امروز در افتتاحیه مرکز توانمندسازی و جامعه‌‌پذیری بانوان بهبودیافته به اجرای طرح نجات در سطح کشور و استان اشاره کرده و گفته که با راه‌اندازی این مرکز یکی از مهم‌ترین حلقه‌های طرح نجات( داشتن مکان برای زنان آسیب‌دیده) انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح  ترک اعتیاد، بهبودی، توانمندسازی و اشتغال افراد معتاد پیش‌بینی شده گفت که بزرگ ترین جرأت وجسارت دولت فعلی پیگیری آسیب های اجتماعی است.

معاون اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اگر خیرین از راه‌اندازی این قبیل مراکز مطلع شوند به طور قطع در این بخش از حوزه آسیب‌های اجتماعی مشارکت خواهند کرد می گوید برای زنان مبتلا به HIV مجموعه‌ای ازحمایت‌‌ها و نگهداری‌ها انجام شد.

وی خواستار مطالبه‌گری رسانه‌ها از این مراکز شد و گفت که رسانه‌ها هر ۲۰ روز یک بار می‌توانند روند فعالیت‌های این مرکز را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری نیز در این جلسه گفت که اگر مسائل و مشکلات مادران که بنیان اصلی خانواده را تشکیل می‌دهند در جامعه حل شود جامعه سالم و ایمنی خواهیم داشت.

فاطمه‌السادات حسینی با اشاره به اینکه زنانی که دارای اعتیاد به مواد مخدر هستند باید درمان شوند،گفت که  بعد از درمان، مداخله خانواده در سلامتی بانوان بهبودیافته ضروری است.

وی اشتغال را یکی از بهترین راهکارهای بازگشت افراد بهبودیافته به جامعه دانست و گفت که خروجی فعالیت در این مرکز باید به شکل ساختاری و علمی انجام شود.

حسینی خاطرنشان کرد که فعالیت‌ها و اقدام های این مرکز توسط رسانه‌هامنعکس تا مردم امیدوار شوند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6024
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.