بلیت ارزانتر= گردشگر بیشتر

روند بررسی های گذشته حاکی بر گران فروشی بلیت های ماهان به مردم کرمان است. که این موضوع با توجه به اینکه مالکیت هواپیمایی در دست کرمانی ها است مورد توجه همگان قرار گرفته.تا به اینجا کرمانی ها با تشکیل کمپین #بلیت_را_ارزان_کنید سعی بر اعتراض به این امر را داشته اند. در این خصوص گفتگویی با چند تن از راهنمایان تور داشتم.
نظر این راهنمایان گردشگری براین است که این قیمت ها تاثیر مستقیمی بر روند سفرهای داخلی دارند و مسافران داخلی حق انتخاب ایرلاین دیگری را ندارند.
همچنین آنها تاکید بر کیفیت خدمات نسبت به مبلغ دریافتی را دارند که در تناسب نیستند و کیفیت خدمات بسیار پایین تر از حد انتظار است.
راهنمایان دلیل برگزار نشدن تورهای خروجی مستقیم را کم لطفی هواپیمایی ماهان و پیگیری نکردن آژانسهای مسافرتی می دانند و این را ضعف این دو کانال می دانند که در نتیجه باعث می شود راهنمایان ما نتوانند در این حوزه فعالیت کنند.
یکی از این راهنمایان گفت که صنعت حمل و نقل هوایی از ارکان مهم گردشگری است. هواپیمایی ماهان با در نظر گرفتن این امر که از همین خاک و ریشه سرچشمه گرفته و رشد پیدا کرده باید نسبت به کرمانی ها لطف بیشتری داشته باشد. با پایین آوردن قیمت ها و بالا بردن کیفیت خدمات خود به توسعه گردشگری در استان کمک کند. کرمان یکی از جذاب ترین مناطق ایران است که می توان با برنامه ریزی های مناسب در این امر قدم هایی برداشت و گردشگر را به جنوب شرق جذب کرد.
لازم به ذکر است این راهنمایان خواستند که در این گزارش نامی از آنها برده نشود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5717
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.