به دنبال کاندیدای واحدی برای هر حوزه انتخاباتی هستیم

محمد تکلوزاده‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، درباره آمادگی شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اظهار کرد: شورای هماهنگی نیروهای اصولگرای استان کرمان به نام شورای هماهنگی نیروها و تشکل های ولایی استان کرمان تغییر یافته است.
وی افزود: با این تغییر، دامنه این شورا بازتر شده و خیلی از نیروهای خارج از احزاب و تشکل ها و نیروهای ارزشی را به صورت فراگیرتر پوشش خواهد داد.
تکلوزاده تصریح کرد: خیلی از بخش ها و اقشار مختلف را داریم که نماینده دارند و در شهرستان ها فعالیت می کنند و این شورا در اکثر شهرستان های استان در حال شکل گیری است تا کار خود را آغاز کنند و انتخابات یکی از فعالیت های این شوراست.
عضو هیئت موسس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان گفت: در هر شهرستان مجمع عمومی تشکیل خواهد شد که بیش از 100 نفر عضو دارد و ممکن است به 300 نفر هم برسد و سپس در شوراهای شهرستانی براساس تعداد اعضا دبیران تشکل های سیاسی انتخاب خواهد شد.
وی ادامه داد: شورای شهرستان متشکل از معتمدین، شخصیت های حقوقی و .. است که فعالیت های فرهنگی، سیاسی و … را انجام می دهند که در مرکز استان مدیریت و نظارت بر شهرستان ها نیز صورت خواهد گرفت.
تکلوزاده در ادامه درباره فعالیت شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان درباره انتخابات سال جاری بیان کرد: کمیته سیاسی حزب در شورا تشکیل شده که در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی، معیارهای نمایندگان از دیدگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری و قانون اساسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کسانی که از این شورا به عرصه انتخابات ورود می کنند، براساس معیارها سنجیده شده و از میان آنها افرادی را که می توانند در دامنه کاری قرار بگیرند، انتخاب خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: کاندیداها براساس مقبولیت، سوابق اجرایی، تحصیلات و … امتیاز داده شده و مذاکره می کنیم تا به کاندیدای واحد در هر حوزه انتخاباتی برسیم.
عضو شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان گفت: کمیته سیاسی شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان از دو ماه قبل کار خود را آغاز کرده اما کار مذاکره با کاندیدا انجام نشده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30423
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.