به وضعیت نامناسب بازار قلعه محمود رسیدگی شد

رضا خیاط زاده تصریح کرد: بازار قلعه محمود که وضعیت نابسامانی داشت و محل اسکان افراد کارتون خواب و بی خانمان شده بود، ساماندهی شد.

وی اظهار کرد: در ادامه این روند، مغازه‌هایی که رها شده بودند، مسدود و با پیگیری از اداره برق روشنایی این بازار نیز تأمین و مشکل اهالی محله از نظر امنیتی بر طرف شد.

خیاط زاده افزود: طرح پیاده راه سازی میدان شورا هنوز در مرحله تصویب است و مصوبه پیاده راه سازی آن هنوز ابلاغ نشده که به محض ابلاغ، در دستور کار حوزه امور زیربنایی قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بر اساس این طرح از میدان بسیج تا چهار راه پاسداران، دیگر تردد سواره وجود نخواهد داشت و صرفاً برای تردد عابران پیاده طراحی می‌شود؛ ضمن اینکه مسیرهای بلوار پلیس و خیابان شهید ضیایی جایگزین مسیر سواره خواهد شد.

به گفته او: پیاده راه سلامت حدفاصل (بلوار پارادیس تا بلوار مهدیه) نیز در سال جاری به بهره برداری می‌رسد ضمن اینکه تبدیل میدان‌های توحید (ارگ) و شورا به پیاده راه هم در دستور کار قرار دارد.

خیاط زاده از ساخت سه بوستان خبر داد که یکی از آن‌ها در ضلع شمالی پل شهید بهشتی (سیدی) قرار دارد و گفت: همچنین بهسازی فضای اطراف یخدان مویدی را در دستور کار داریم و فعالیت‌های عمرانی مانند ترمیم و روکش آسفالت نیز هم چنان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28041
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.