بی احتیاطی چهار واحد مسکونی را به آتش کشید

“علی عسکری” ، در تشریح جزییات این حوادث گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 12 و 41دقیقه ظهر هشتم شهریورماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از طعمه حریق شدن یک واحد منزل مسکونی آگاه شدیم.

وی محل حادثه را خیابان فلسطین اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن حریق توسط آتش نشانان اطفاء شد.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی همچنین از اطفاء حریق یک واحد منزل مسکونی در خیابان ابوذر جنوبی خبر داد و بیان کرد: این آتش سوزی در ساعت 15 و 39 دقیقه روز چهارشنبه 8 شهریور رخ داد ضمن اینکه در این حادثه سیلندر گاز پیک نیک باعث آتش سوزی منزل شده بود آتش نشانان اعزامی در قالب دو تیم عملیاتی از دو ایستگاه سریعا در محل حادثه حضور یافته و ضمن اطفاء حریق منزل از انفجار سیلند گاز پیک نیک و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

وی در ادامه به حادثه بعدی اشاره کرد و افزود: در ساعت 15دقیقه بامداد نهم شهریور ماه طی تماس‌های تلفنی با مرکز 125سازمان آتشنشانی شهر کرمان مبنی بر طعمه حریق شدن منزل مسکونی در دهستان کوهپایه بود و با توجه به مسافت سریعا یک دستگاه خودرو اطفاء حریق به دهستان کوهپایه اعزام شد.

عسکری اضافه کرد: آتشنشانان با تلاش و سعی بسیار خود را به محل حادثه رسانده و سریعا حریق منزل مسکونی مهار کردند.
وی از یک مورد آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی شهر کرمان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت 3و 30 دقیقه بامداد نهم شهریور به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و با توجه به این که مقدار زیادی لوازم و ضایعات در حیاط منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شده بود و حریق در حال پیشروی به داخل منزل بود سریعا دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه‌های آتشنشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: آتش سوزی سریعا و بدون اتلاف وقت توسط آتشنشانان مهار شد و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان در خواست کرد: نکات ایمنی را رعایت نمایند و در ترویج فرهنگ ایمنی کوشا باشند.

عسکری در پایان افزود:علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است و خوشبختانه هیچکدام از این حوادث خسارت جانی نداشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19416
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.