تاریکی معابر جدید و محدودیت نقدینگی| مردم مشکلات برق را به ۱۲۱ اعلام کنند

شهرداری کرمان در پاسخ به این سوال که آیا روشنایی معابر شهری بر عهده این نهاد است یا خیر، پاسخ داد: شهرداری موظف است فقط روشنایی پارک ها را فراهم کند، ماباقی با شرکت توزیع برق شمال است.

معابر عمومی سهم شرکت برق

مدیر برق کرمان ضمن اعلام این که شرکت برق موظف است طبق روال همیشه، روشنایی هر منطقه ای که معبر عمومی تلقی می شود را تامین کند ادامه داد: معابر عمومی شامل بلوارها، خیابان ها، کوچه ها و هر جایی که تردد عام دارد را شامل می شود، اما روشنایی میادین، پارکها، مکان های خصوصی بر عهده شرکت برق نیست.

سید محمد جواد جهادی به «کرمان نو» می گوید: سیستم روشنایی معابر شهر به صورت شبانه روزی در حال بررسی است به طوری که همه بلوارهای شهر در شب روشن هستند. علاوه بر این شرکت برق پیگیر مشکلات خاموشی و همچنین توسعه روشنایی شهر هست. در سال هزینه هنگفتی صرف نگهداری شبکه روشنایی معابر می شود حتی در این خصوص اکیپ های مختلفی جهت بازرسی مشغول به کار هستند.

کرمان؛شهری روشن

این مقام مسوول در خصوص عدم روشنایی در بعضی نقاط شهر توضیح می دهد: معابر شهری ما معابر روشنی هستند هر چند ممکن است، جدیدا خیابان یا معبری احداث شده باشد و روشنایی آن طبق محدودیت نقدینگی و اقداماتی که باید توسط شهرداری صورت بگیرد به تعویق بیفتد، اما تعداد موارد این چنینی محدود است. بارها صدای مردم را از رادیو شنیدیم و نقاطی که تاریک بوده و یا از چشم همکاران ما غافل مانده بودند را برطرف کردیم. شهروندان می توانند در صورت بروز مشکل با شماره 121 تماس بگیرند زیرا که در سیستم شرکت برق، نقطه خاموش قابل ردیابی است.

برنامه وزارت خانه ها

جهادی در خصوص تامین برق توسط شهرداری ها می گوید: اخیرا به دلیل وجود ارزش افزوده ها صحبت هایی بین دو وزارت خانه نیرو و کشور در خصوص تامین روشنایی توسط شهرداری ها انجام شده که نتیجه آن هنوز  قطعی نیست، در حال حاضر روال تامین روشنایی همانند همیشه صورت می گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28460
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.