تخریب خانه شهر کرمان منتفی شد

محمدحسن طالبیان روز گذشته به «کرمان نو» گفت که در جلسه شنبه‌شب با مسوولین استانی نتیجه این شد که خانه شهر به شکل کامل حفظ شود. به گفته وی مدیران شرکت‌کننده در این جلسه و از جمله استاندار هم به این نتیجه رسیدند که باید با ایجاد راهکاری به دنبال ایجاد ورودی دیگری برای ساختمان جدید استانداری باشند. وی افزود: «مسوولین باید به دنبال راه‌حلی برای نگهداری دو مجموعه خانه شهر و ساختمان جدید استانداری در کنار یکدیگر باشند و به این نتیجه هم رسیدند.» وی تأکید کرد که موضوع تخریب خانه شهر به شکل کلی یا جزئی کاملاً منتفی است.

در حالی معاون سازمان میراث فرهنگی کشور این اطلاعات را در اختیار «پیام ما» قرار داد که کرمانی‌های حاضر در جلسه حاضر به پاسخگویی در این رابطه نبودند. محمود وفایی، مدیرکل میراث فرهنگی کرمان شامگاه شنبه حاضر به صحبت در این مورد نشد و گفت که «با روابط عمومی استانداری صحبت کنید.» او در مقابل اصرارهای ما تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که «قرار شد کارشناسان نظرات خود را به‌صورت مکتوب ارائه دهند.»

روابط عمومی پاسخ نگوی استانداری

اگرچه وفایی پاسخگویی در این مورد را به روابط عمومی استانداری ارجاع کرد اما نقی عظیم زاده، مسوول روابط عمومی استانداری از شامگاه شنبه تا عصر دیروز پاسخگوی تماس خبرنگاران نبود و پس از انتقاد از این سکوت خبری در کانال‌های تلگرامی، با صداوسیما صحبت کرد. وی پیش از این نیز در اقدامی غیرحرفه‌ای خبرنگاران را به‌صورت گزینشی در نشست خبری استاندار که در مورد وضعیت خانه شهر بود، دعوت کرد. او هیچ‌یک از خبرنگاران رسانه‌های محلی را به نشست رزم حسینی نیاورد. عظیم زاده که سابقه بخشداری در دولت احمدی‌نژاد را هم در کارنامه خود دارد، این روزها انتقادات زیادی را متوجه خود می‌بیند.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11740
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.