تشدید نظارت بر بازار در ایام نوروز

ارسلان میری بیان کرد که اداره کل تعزیرات حکومتی بر اساس شرایط خاص گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های متولی تشکیل می‌دهد و با سر زدن به واحدهای صنفی در صورت بروز مشکلی موضوع بررسی و با تخلف‌ها برخورد خواهد شد.

او با توجه به اینکه تعزیرات نهاد رسیدگی به تخلفات است گفت: بازرسی و نظارت بر عهده نهادهای نظارتی است اما در شرایط خاص مثل ایام نوروز و فصل بازگشایی مدارس ما نیز وارد عمل می‌شویم که اکنون هم طرح تشدید نظارت بر بازار در ایام نوروز تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 میری تصریح کرد که مردم باید متناسب با نوع محصول و قیمت آن خرید کنند و همچنین دستگاه‌های متولی هم باید بحث نظارت بر تولیدکنندگان را جدی بگیرند و قیمت‌گذاری بر واحدها را از آنجا پیگیری کنند زیرا قیمت‌گذاری‌ها از مبادی تولیدی انجام می‌شود.

او افزود تعداد پرونده‌های تخلف اصناف در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کاهش داشته که این موضوع نشان می‌دهد دقت مردم در خرید، قانون‌مدار شدن فروشندگان و اقدامات نظارتی بر بازار افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از مردم خواست تا در صورت بروز هرگونه تخلف شکایت خود را از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و ۳۰۰۰۹۶۵۱ به اداره کل تعزیرات حکومتی برسانند تا در کوتاهترین زمان به آنها رسیدگی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10432
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.