تشکیل ستاد توسعه کرمان ۱۴۰۴

علیرضا رزم حسینی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه به حوزه آسیب های اجتماعی گفته ستاد کشوری در این زمینه تشکیل و گزارشها به صورت مستمر به معظم له ارائه می شود.

رزم حسینی با اشاره به اقدامهای صورت گرفته در استان در زمینه آسیب های اجتماعی افزود که  جلسه های  متعددی در این خصوص در استان تشکیل شده، از جمله طرح نجات در حاشیه  شهر و..  که تا کنون موفقیت های خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی حاصل شده است.

استاندار با اشاره به سفر سه روزه خود به جنوب استان کرمان افزود که در این سفر آیین برادری با حضور ۱۲۰۰ نفر از سران طوایف شیعه و سنی در قلعه گنج برگزار شد.

رزم حسینی با بیان اینکه وحدت خوبی در استان کرمان موجود است، یادآور شد که رفاقت و مودت کم نظیری بین برادران اهل سنت و تشییع در استان کرمان برقرار است.

وی همچنین از اجرایی شدن ۱۲۰۰ میلیارد ریال از تفاهم نامه های سرمایه گذاری مثلث توسعه اقتصادی شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار داشت که  اقدامهای خوبی در قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

استاندار افزود اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشهای خود در جلسات رسمی از قلعه گنج نام بردند و فرموده اند که «اقتصاد مقاومتی که می گوییم همان کار قلعه گنج است» نشان دهنده این است که مسیر را درست انتخاب کرده ایم.

وی می گوید چنانچه این اقدامها در رودبار جنوب نیز انجام شود باعث تحول در زندگی و وضعیت معیشت مردم به ویژه در حوزه اجتماعی می شود.

رزم حسینی بهره برداری از بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه زهکلوت را مورد اشاره قرار داد و گفت که  ظرف یک ماه آینده تور سلامت در استان کرمان راه اندازی می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7710
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.