تقاطع غیرهم سطح ابوذر خرداد امسال افتتاح می‌شود

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سید مهران عالم زاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اقدام سطح منطقه سه شهر کرمان با اشاره به اینکه بوستان‌های متعددی در منطقه سه شهری و به همت شهردار منطقه سه در حال اجرا است، به احداث بوستان خواجو، شهدای شهرداری و بوستان بانوان آفتاب اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بوستان شهدای شهرداری کرمان آماده بهره برداری است، افزود: بوستان بانوان آفتاب نیز با مساحت ۱۶ هزار مترمربع پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تیرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار کرمان از تجهیز این بوستان به مسیر دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده روی، محل ورزش‌های همگانی، آبنمای خطی، آلاچیق، زمین‌های بازی بسکتبال، اسکیت، والیبال، مجموعه بازی، وسایل تندرستی و ساختمان مدیریت خبر داد.

عالم زاده تصریح کرد: پیاده روسازی اطراف بوستان هدایت به متراژ دو هزار مترمربع به اتمام رسیده و وسایل بازی کودکان نیز نصب شده و آبنمای آن نیز در دست اقدام است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با توجه به اینکه قرار است تقاطع غیرهم سطح شهید الله دادی (ابوذر) تا اواخر خرداد ماه سال جاری افتتاح شود، بر همین اساس تمامی پیاده‌روها و جدول گذاری و جمع آوری آب‌های سطحی در این محدوده، توسط شهرداری منطقه سه انجام شود تا وضعیت این محدوده برای افتتاح مناسب شود.

افتتاح بوستان شهرک خواجو تا پایان خرداد

شهردار منطقه سه کرمان هم در این بازدید با اشاره به اقدامات در حال انجام در این منطقه، از افتتاح بوستان شهرک خواجو تا پایان خرداد ماه سالجاری خبر داد.

رامین امیرمداح مساحت این پارک را یک هکتار اعلام کرد و گفت: این پارک حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: این پارک به مسیر پیاده روی مجزا، مسیر دوچرخه سواری، زمین ورزشی چند منظوره (والیبال، بسکتبال)، وسایل بازی کودکان، وسایل تندستی، آبنما و پارکینگ مجهز می‌شود.

وی هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و ایجاد فضایی برای تفریح و گردش اهالی این منطقه عنوان کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27492
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.