تقدیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از استاندار

به گزارش روابط عمومی استانداری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور طی لوح سپاس، از همراهی و همدلی استاندار در پیشبرد برنامه‌ های این سازمان و توجه به مقوله محیط زیست در استان قدردانی کرد.

در لوح سپاس معصومه ابتکار خطاب به استاندار آمده است : جناب آقای رزم حسینی استاندار محترم کرمان، عرصه توسعه پایدار ایران اسلامی، مرهون زحمات مجدانه کسانی است که امانتدار سرمایه های مادی و معنوی این سرزمین از جمله محیط زیست بوده اند.

دوران دولت یازدهم فرصت ارزنده ای برای اصلاح رویکردها و توجه به محیط زیست در فرآیند توسعه پایدار کشور بود و دستاوردهای آن مرهون همراهی و همدلی شماست که امید می رود در دولت دوازدهم تداوم یابد. مزید توفیق جنابعالی را در راه خدمت به ایران سرافراز از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

طرح های احیای تالاب جازموریان، اکوتوریسم پارک ملی خبر، توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، پیگیری جدی مقابله با آلایندگی های صنایع و معادن استان، اجرای پیوست های زیست محیطی، طرح های اقتصاد مقاومتی، اجرای جنگل ‌کاری یکهزار هکتاری و کمربند سبز شهر کرمان از جمله اقداماتی است که با همت و پیگیری استاندار در حوزه محیط زیست استان اجرا و یا در دست اقدام است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13598
1 نظر
  1. مریم می گوید

    بله واقعا هم جای تقدیر داره برای درک بهتر این موضوع باید یه سری بزنیم به کوه صاحب الزمان و ببینیم با لجبازی آقای رزم حسینی چه بلای سر کوه صاحب الزمان و جنگل قائم اومده. تاریخ این خیانت را هیچ وقت فراموش نمی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.